sven-o Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har hatt det samme problemet selv. Min løsning ble å kjøre signalet fra PC inn i en vhs, og fra vhs til tv. Blir noe kvalitetstap, men det funker. Om du har vhs da. De er vel ikke å få kjøpt lenger. Lenke til kommentar
ols Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Heisann, Min 9300 ga tv-out over alminnelig s-video kabel. Uten kruseduller. Farger og alt. No problems. Bare for å understreke at det ikke kan være noen (prinsipiell) feil i nvidia kortet. Håper du finner ut av det, og at det ikke er noen feil i kortet på din maskin. Du har jo funnet frem til den rette undermenyen under skjermkortinstillinger (der hvor du har powermizer osv), såvidt jeg skjønner. Bruker selv 76.50 drivere fra laptopvideo2go akkurat nå, men jeg tviler på at det skal ha noen betydning mht til tv-out. Endret 14. april 2005 av ols Lenke til kommentar
msh Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Yes jeg vet at det ikke er noe feil med korte.Men det jeg lurte på,finnes sånn kabel jeg kan konvertere S-Video signal til Composite? Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hei jeg fant løsning på det problemet .Jeg kjøpte S-video adapter.Som omgjør S-videosignal til komposittvideosignal.Kostet 44,- hos clasohlsson .De som har problemt med s-video.Kan kjøpe den kablen,funker helt perfekt Endret 15. april 2005 av msh Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hepp. Så i manualen at man kunne ta lyden digitalt ut hvis man hadde en s-video til komponent + lyd overgang. Dette er litt spennende. Kan man få Dolby digital og DTS ut av den digitale utgangen mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå