seVeranc Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 HEI HEI.. jeg har et lite problem med mitt Radeon 9800PRO kort når jeg skal koble den til tven.. Jeg klarer fint å koble det opp men det kommer grå streker nedover på tv skjermen og, av og til eg hele tv skjermen helt grå.. Har Instalert de nyeste driverene og alt tven er heller ikke gammel så jeg skjønner ikke helt hva som kan være probleme.. Noen som vet hva som er gale? så vær snill å svar her nåå... =) Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvilken tilkobling bruker du?Komposite, S-Video, koblet til scart plugg? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vel. Jeg har vært borti problemer med ATi sine kort og tilkobling til TV. Men får alltid fikset det med rett kabel. Prøv deg frem med forskjellige omformere og lignende, så skal du se det ordner seg! Lykke til Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Bruker du composit som er den gule pluggen, så vil du få ett meget dårlig bilde, fikk det ikke til å funke hos meg. Kjører du hele veien med S-Video kabel og rett i en s-video plugg så trenger du bare å passe på at du har stilt inn kortet på riktig PAL innstillinger. Kjører du S-video kabel inn via en scart, så må du passe på at scartkontakten på TVen er klargjor for S-video. Du må som regel inn i menyen på TVen å stille inn dette. Som regel er det kun 1 som er klargjort, les manualen. Men uansett så vil du aldri få ett bra bilde på TVen ved å bruke den utgangen, tekst blir som regel ikke helt leslig. Mye bedre med TV som har VGA eller DVI inngang. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Feilen skyldes sannsynlig vis kabelen. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, er nok det.. I og med at det blir gråe striper på skjermen.. Men det KAN jo være en av pinnene i utagangen på kortet, da. Hvem vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå