Hw.no fan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei og Hallo Jeg skal ha ny Mp3-spiller å valget står mellom harddisk basert (Ipod) eller en flash basert spiller, men så kommer jeg sannsynligvis til å bruke spilleren til endel fysiske aktiviteter som jogging o.l. å lurer da på om faren for at det kan oppstå harddisk kræsj å slikt. Det blir ikke noe ekstrem form for jogging, blir vel mest mens jeg sitter iro eller er på reise. Fordelen med harddisk er jo lagringskapasiteten! Hva tror derre? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tror vel tro harddisk baserte er solide nok til jogging, men har ikke så mye erfaring med det siden jeg har en flash basert spillers selv. Ville vel gått for en liten harddisk basert siden de er mye billigere i forhold til lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 flash veier en brøkdel av harddisk baserte, så tenk på bruken Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Harddisk slites ut over tid. Det gjør ikke minnerbrikke. Med hensyn til jogging og sånt. Harddisk = snurre rundt og tåler begrenset med støt. Minnebrike = kompakt spiller som tåler masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå