vidoy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Her er et bilde av hunden vår Várri, som er av rase Lapsk Vallhund. Føler at jeg fikk til en bra komposisjon her. Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Absolutt et av de bedre hunde bildene her inne. Er det noe jeg skal pirke på så synes jeg halsbåndet er litt forstyrrende. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Som nevnt så er nok dette ettt av de bedre hundebildene her inne, og det grønne på halsbåndet ble noe forstyrrende. Tror jeg kunne tenkt meg en annen bakgrunn, hunden gikk litt for mye i ett med bakgrunnen. Hunden er mørk og bakgrunnen er noe mørkt. Ellers ett bar bilde vil no jeg si. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja det var flott bilde av vofsen din. Syns det ser bra ut med den mørke bakgrunen da det ser ut som om hunden tilhører stedet med "kamuflashe" pelsen sin. Båndet er irriterende ja men det er ikke bare bare å ta av de båndet på enkelte steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå