king_pedersen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hei Jeg vurderer nå å kjøpe meg et nytt kompakt digitalkamera og lurer på hvilket? Pris: 3-4000kr 5 mp og oppover Skal være fra komplett.no 2" skjerm og oppover Jeg har sett på Sony CyberShot-P200 (http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306550) er dette nå bra? noen som har erfaringer med dette? Bruksområde: Brukes til hverdag for å ta bilder av venner, familie og diverse! Edit: Er kameraet raskt? er bildene bra? hvordan er zoomen? hvordan er autofokusen? Endret 10. april 2005 av king_pedersen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hvorfor fra Komplett? På enkelte kameramodeller ser jeg de er betydelig dyrere enn andre nettbutikker og selv vanlige butikker. Kan nok være at de ikke spesialiserer seg på foto. Som så mange ganger før vil jeg anbefale Nikon Coolpix 5900 eller Nikon Coolpix 7900 (den sorte er utrolig stilig). Styr unna 5600 og 7600. Søk etter de her på forumet så ser du hvorfor jeg anbefaler disse. Komplett fører også disse kamera. Endret 10. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er vældig tilfreds med mit Panasonic FZ20. Hvis det skal være mer kompakt, så kig på FZ3-4-5. De har alle fået rigtig god kritik på div. inden og udenlandske sider. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Designet på nikon faller ikke helt i min stil, det ser så klumpete ut, og i mitt tilfelle må kameraet være stilrent og slankt! Det er et digitalt kompaktkamera jeg er ute etter og derfor passer ikke panasonic sitt fz20 ikke helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå