DDDD Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan trøste deg selv med at jeg mangler 15 gig. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har bare avrundet tallene, så det kan fint være at jeg mangler mer enn deg. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg satt og holdt på med programmet Locate da jeg plutselig oppdaget noen tusen qvm filer. Meste parten av filene er plassert i mappen ”S-1-5-21-2000478354-616249376-725345543-1004” som igjen ligger i ” RECYCLER.” Jeg fant ut at de kommer fra et spill som jeg har kopiert filer og slettet de kopierte filene etter på. Men hvorfor ligger de der og tar en hau av plass? Når jeg ser på egenskaper til mappen ”S-1-5…” så tar den en plass på 1,4GB, men når jeg ser på egenskapene til ”RECYCLER” så tar den en plass på 3,47GB. Men når jeg ser i papirkurven er den tom. For at jeg skal kunne finne mappen ”S-1-5…” og ”RECYCLER.” Må jeg søke på Locate, høyre klikke og gå på Open Containing Folder, deretter må jeg trykke på ”Mapper” slik at jeg får opp alle mappene på venstre side. Så når jeg trykker på ”RECYCLER” mappen er bilde til høyre helt tom, men ”S-1-5…” mappen vises under (i menyen til venstre). Så jeg lurer på om jeg kan slette mappen ”S-1-5…” og hvordan jeg kan finne andre mapper med lignende navn, fordi det er fortsatt 2GB igjen i mappen ”RECYCLER” som jeg ikke ser. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du må antageligvis konfigurere Explorer til å vise skjulte filer samt systemfiler. Dette gjøres således: Åpne «My Computer» Velg «Tools» -> «Folder Options» Klikk dernest på «View» Trykk på «Show hidden files and folders» Fjern avmerkingen for «Hide protected operating system files» Klikk på «OK» I tillegg kan det nok være en fordel å følge disse instruksjonene, dersom du ønsker å få enda mer ledig plass. Bemerk at du kan risikere å måtte reinstallere Windows istedenfor å kun uinstallere oppdateringer eller SP1/SP2 dersom det evt. oppstår problematikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå