PantZman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg så nettopp reklamen deres angående Scansonic 42" plasma tv. Er den noe bra? Jeg har minimal peiling på Plasma og LCD TVer men har hatt lyst på en lenge. Jeg vil heller ha en litt mindre med god bildekvalitet enn en stor en med dårlig bildekvalitet. Hvor mye må jeg betale i måneden og over hvor mange måneder? Det blir vel litt dyrere om jeg bruker nedbetaling og. Ser at SCANSONIC PLAS4242WALL+STAND kommer i tillegg. Kostet litt den. (Det var ikke så mye aktivitet i den andre tråden så jeg laga en egen) Edit: Ser ut som det er problemer med siden deres, jeg får ikke opp siden lengre. Det fungerte tidligere i dag. Endret 10. april 2005 av PantZman Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Ingen som vet om denne TVen er noe å satse på? Hadde vært kjekt med litt inspill fra noen som har mer peiling (enn meg). Litt mer info fra siden deres: ==================================================== # Nyeste type LG/Philips Plasma panel (produksjon) # Kontrastnivå: 3000:1 # Innebygget tv tuner # 100 program plasser # Bilde i Bilde funksjon # Digital kamfilter teknologi # Oppløsning: WVGA (widescreen) # Automatisk innstallasjon # Tekst-tv (7 siders minne) # Zoom funksjon # Panoramic Zoom funksjon # S-VHS inngang # 2x Scart tilkoblinger (fullkoblet) # S-VHS in # Equalizer (når høyttaler) # Sleeptimer # Farge: Sort # Vekt skjerm: 43,4 kg Denne kan kjøpes på avbetaling for 479 kroner per måned i 3 år. Vennligst be om dette ved bestilling. Månedlig beløp ved finansiering og nedbetaling over 3 år.Totalbeløp kr 17.714,- Eff.rente 30,2% ==================================================== Fant ikke noe info gjennom google. Lenke til kommentar
wernern Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette er billig, men det kommer litt ann på hvilke krav du har. Ser du lite på tv og er ikke veldig kresen, så er det et greit kjøp. Men ønsker du derimot og slippe å kjøpe ny tv igjen om kort tid for å følge litt med i utviklingen, ville jeg nok lagt på et par tusen, og kanskje gått litt ned på størrelsen til 32" eller 37". Qpvision har kommet med en ny 32" lcd nå som møter mange av kravene i fremtiden og som er et godt kjøp i budsjett klassen. Denne takler HDTV 480p og 720p. Se siste lyd og bilde. Dette er bare et tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå