gulveis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei! Jeg har prøvd å overføre videoklipp fra pcen over på min Siemens SX1, men jeg har antakeligvis valgt feil format. Jeg har prøvd å forandre mpeg-fila til de fleste formater men den orginale spilleren i SX1 støtter det ikke. På Siemens side står det realplayervideo. Hvilket program skal jeg bruke og til hvilket filformat! Pls svar hvis dere vet det. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg synes SmartMovie fungerer supert. Består av to deler; 1 del som konverterer filmklipp til et format som fungerer bra (og samtidig reduserer størrelsen) og 1 del som brukes som avspiller på telefonen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Enten, som Shimano har sagt, så kan du bruke smartmovie, eller så må du gjøre om fila til 3pg. Tror nokia har laget noe som gjør om det. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 HEI IGJEN! Nå har jeg testet deres forslag. Smart Movie hadde vært greit hvis det ikke hadde kostet nesten 300 kr å registrere programvaren. (Smart Movie fungerer kun i ca 45 minutter også må du betale. Serienr blir automatisk det IMEI-nummeret på telefonen og da tør jeg ikke bruke ulovlige programmer.) Når det gjelder 3gp-formatet blir oppløsningen elendig med Nokia Multimedia converter 2.0. Her får dessuten ikke fullscreen og filene blir FOR komprimert UTEN Å FÅ VELGE SELV. Noen som har andre forslag for å se video i ok kvalitet på SX1/Series60-mobiler? Håper på svar. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Smart Movie hadde vært greit hvis det ikke hadde kostet nesten 300 kr å registrere programvaren. Den koster da virkelig ikke mer enn ca. 170,- da. Vel anvendte penger spør du meg - bruker SmartMovie nesten daglig. Andre løsninger jeg har testet har ikke vært i nærheten av den kvaliteten på bilde/lyd SmartMovie tilbyr (og muligheten til å snu bildet 90 grader i konverteringsprogrammet så du i praksis får et merkbart større bilde på skjermen er jo genial) så da hjelper det jo lite at de er gratis. Men siden SmartMovie lar deg teste før du kjøper så ser du jo hvor bra den er Endret 12. april 2005 av Shimano Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Flyttes grunnet forespørsel om programvare--> feipostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå