TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Noen ganger, i ujevne mellom rom, så trykker jeg på start knappen , så skjer det ingenting, jeg tar av døra, men alt er riktig plassert, jeg bare går og lar det ta litt tid, etter 30min. så virker det igjen. Det er utrolig plagsomt. Noen ganger, så har jeg kobla fra ting osv. så har jeg tatt av start knappen. Da er det jo ikke sånn at maskin pluttselig starter. så kommer jeg borti lednigen ved en feil. en helt vanlig strøm leding til Hd, har bytta mange ganger, men det samma skjer. så starter den ! Det er så skummelt, jeg vet ikke hvor ledningen som klart er dårlig isolert, eller kontakt er hen ! så tar jeg bort hånda, etter 2 sek. så stopper det igjen. Det med det første. Det er ikke en instilling da eller ? At hvis jeg slår av å på maskin 5ganger, drar kontakten, så vil den ikke starte pga sikkerhets prosedyrer ? Mvh Stian, takker for svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg