Jernlov Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) (unnskylder for min elendige egenskap på å lage tittler) God kveld, jeg har i det siste sletet med et lite problem, et lite vindu spretter opp på skjermen min sånn hvert 20-30min. Det er antaligvis noe ad-aware, eller noe, men har scan'a hele pc'n med ad-aware og spyware prog og retta opp i det som ble funnet men problemet ble igjen. Det er tre forskjellige "reklamer" som dukker opp. En er e-mail spam, andre er virus. og sånne ting. Den duker opp når jeg ikke rører datan engang. Når jeg trykker på de kommer jeg opp til en søkeside som da har søkt på det reklamen var om (eks spam så kommer det en side hvor det er søkt på det og det er masse sånn spam stopper programmer og slikt) Pop-up'n ser slik ut: Vet du hva jeg skal jeg gjøre for å fjerne det? På forhånd takk.. Edit: la til resten av pop-up'ene så kanskje noen kjenner seg igjen. Endret 10. april 2005 av skate4life Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det første du skal gjøre er å laste den MS antispyware her oppdater den og kjør scan, tror du kommer til å bli overaska over alt den finner. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Uff, den aller værste formen for ad-ware... den som reklamerer for ad-ware-fjernerer (som ikke virker). Edit: perpyro har rett. MS' program er veldig bra. Endret 10. april 2005 av Darth Kjell Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det første du skal gjøre er å laste den MS antispyware heroppdater den og kjør scan, tror du kommer til å bli overaska over alt den finner. Webroot Spysweeper finner mer, den er bedre synes nå jeg.. men bruker ms spyware også, er bra den å Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) kjørte scan med det MS Anti Spyware, den fant noe som den fjerna. men det greiene spretter forsatt opp andre forslag? Endret 10. april 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Prøv Ad-aware. Husk å oppdatere den før du scanner. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 virker som Ad-Aware tok'n. takker så meget for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå