Gå til innhold

hvem vinner tippeligaen?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Viking kommer ikke til å kjempe om bronsemedalje i år nei. Så feil kunne jeg ta. Tipper fortsatt Vålerenga som vinner, men med Brann på andre nå og Rosenborg på tredje. Ham Kam, Fredrikstad og Start tror jeg kommer foran Viking på tabellen, dvs jeg tipper Viking på en 7.plass i år. Molde og Ålesund rykker ned tror jeg. Odd på kvallikplass.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Viking kommer ikke til å kjempe om bronsemedalje i år nei. Så feil kunne jeg ta. Tipper fortsatt Vålerenga som vinner, men med Brann på andre nå og Rosenborg på tredje. Ham Kam, Fredrikstad og Start tror jeg kommer foran Viking på tabellen, dvs jeg tipper Viking på en 7.plass i år. Molde og Ålesund rykker ned tror jeg. Odd på kvallikplass.

Ham-Kam kommer pokker'n meg ikke foran Viking på tabellen.

Lenke til kommentar

Tror serien kommer til å bli utrolig jevn i år. Tror vi ender opp med en tabell noe allà denne:

1. Brann - tror de vinner med knapp margin foran Rosenborg. Har norges beste midtbane + kongeforsvar med Soma som sjef. Foran er Sæternes og Winters helter.

2. RBK - Litt svakere i år enn foregående sesonger. En dag måtte det jo rakne for Rosenborg. Fornying må til. Er nok sterkere til neste år. Da blir det gull.

3. Viking - Ser ut som Roy har funnet ut av et eller annet. Ny stadion og økt interesse for klubben ser til å ha gitt gutta fra Stavanger en ny giv i år.

4. VIF - Har ikke spilt en eneste god kamp i hele år. Hadde det ikke vært for at Berre puttet på ca alle sjansene og at de har hatt en GOD del flaks så hadde de vært nede på 9/10-plass.

5. Start - Tror dessverre ikke det kommer til holde for Makrellgutta. Menigheten bør også be ekstra mye for klubben sin. Er redd for at profiler som Hæstad og Johnsen kommer til å forsvinne neste år.

Lenke til kommentar

Viking kommer ikke til og kjempe om bronse... De kommer til og kjempe om gull :p

Tror ikke RBK kommer høyere enn en fjerde plass i år jeg.

1. Viking

2. Brann

3. Vålrenga

4. RBK

Endret av Mafiabåss
Lenke til kommentar

1. Brann - De har spillt utrolig godt i år, og ved å slå de fleste andre lag, også de i toppen, viser de at de kommer til å kjempe i toppen.

2. Start - Også et lag som har spilt utrolig bra denne sesongen, og overrasket alle. De har sine jokere, og forblir de skadefrie, tror jeg at start vil ende opp på en andre plass.

3. Viking - I begynnelsen av sesongen gikk det ikke helt som forventet, men nå har vår kjæreste Roy Hodgsen sammen med spillerne, funnet ut hva som må til for å prestere. Gode treningsøkter har gjort resultatene bedre, og jeg tror de vil være med å kjempe i toppen, men altså ende på en tredje plass i år. Også innkjøp av nye spillere har gjort susen

4. Vålerenga

5. RBK

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...