Stringer Bell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvem vinner tippeligaen? Jeg tipper på et fotballag.. SKIKKELIG smart du. Tipper vålerenga Skikkelig smart du og ja.. Vif.. Hehe.. Med klysene Berre og Hulsker.. Hehe. Så de spillte skikkelig festfotball på Briskeby i kvell.. Hoho. Nei gullet havner nok i Trondheim igjenn.. Ruskete start mot Aafk, men slik starter de alltid! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Håper at RBK vinner serien fremfor Vålerenga, for det skal være Brann som bryter rekken. (Håper, men tror ikke at Brann vinner serien i år.) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 blir nok RBK i år også, selv om dei fikk ein svak start mot ålesund Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Skal du være, vil du være Viking-gutt, JA FOR FAEN!!! Er vel ikke tvil her i gården om hvem jeg holder med og tror vil nå til topps i årets tippeliga Endret 11. april 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tror Vålerenga vinner med Rosenborg på andre plass. Viking og Brann kommer nok til å kjempe om bronsemedaljen. Det e Viking, det e Viking så komme nå Du kjenne vell de mørkeblå Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tror Vålerenga vinner med Rosenborg på andre plass. Viking og Brann kommer nok til å kjempe om bronsemedaljen. Det e Viking, det e Viking så komme nå Du kjenne vell de mørkeblå ViGing! Stavanger Viging....! Lenke til kommentar
zilch Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Når serien er ferdig og gullet er i Bergen hvor det hører hjemme, så skal jeg bumpe opp igjen denne tråden bare for å vise hvor feil dere hadde. I neste kamp så knekker vi vålrenga Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bodø-Glimt er nok det mest realistiske svaret. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 samme for meg, så lenge det ikke er Rosenborg.... Det eneste jeg klarer å konsentrere meg om nå er at Stabæk skal rykke opp... "...Blaa som himmel på en vakker dag, blaa som havets bølger er vårt lag...." Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 1.brann 2rosenborg 3vålerenga Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skulle ønske jeg kunne si LSK, men det er vel mer realistisk med en eller annen plass fra 3-6. RBK vinner i år også. Trur Brann kan bli sterke. Er vel eneste seriøse utforder til gullet. VIF får en nedtur, og havner under midten :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg håper Enga vinner i år. Bor i Trondheim og begynner å bli dritlei av RBK, heldigvis vakler laget nå og er på way down! Proud member of NTNU's: Heia Bortelaget Klubb Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ViGing! Stavanger Viging....! Nei, Viking. RBK vinner nok. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 RBK vinner, men det blir jevnt. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 håper og tror brann eller viking. RBK kan dra dit peppern gror, og ja jeg bor i trondheim. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skal du være, vil du være Viking-gutt, JA FOR FAEN!!! Er vel ikke tvil her i gården om hvem jeg holder med og tror vil nå til topps i årets tippeliga Du MÅ ha en IQ på 180, det har jo alle som heier på Viking da! Viking Lenke til kommentar
H_D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Rosenborg vinner vel i år også , men det kan bli et slit ettersom Vålerenga har spilt bra i fjor vi for vente å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå