Mr. Fiskum Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) tittel sier det meste!! selv trur jeg at brann kan vinne læl om jeg holder med rosenborg! hva tror du?? helst ikke stemme på dit lag!! Endret 10. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tar vel ikke så feil om jeg tipper Rosenborg som vanlig. De har slitt i det siste, men skal vel litt mer for og vippe dem av pinnen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Rosenborg Best stall og sterkest vinnerkultur. Det blir tøft dog. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vålerenga vinner i år! Rosenborg havner i 2. divisjon. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 HAM-KAM!! Kamma i hjertet mitt!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vålerenga eller Brann! RBK kan brenne Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Vålerenga eller Brann! RBK kan brenne og brann kan slukkes!! vi ska slokke brann!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvem vinner tippeligaen? Jeg tipper på et fotballag.. SKIKKELIG smart du. Tipper vålerenga Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vålerenga med RBK rett bak tipper jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hey! Om folk vil snakke om fotball trenger du ikke komme inn der å si at fotball suger. Si til Klanen at fotball suger... til klanen: fotball suger!!!!!!! fornøyd toamt0-ulf? Vel.. Du hadde aldri turt å si det personlig til en svær menn med masse VIF tatoveringer. Alle kan være tøffe på nettet. Til og med du. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tror det er veldig vanskelig å tippe i år. Men jeg vil tro RBK vinner så vidt i år og. Deres hardeste motstander må være Vålerenga, men jeg tror ikke de klarer det når det gjelder. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 HAM-KAM!! Kamma i hjertet mitt!! OG DET ER GRØNT OG HVITT KAMMA I HJERTET MITT!!! Før dagens kamp(er) trudde jeg Vålerenga, men siden HAM-HAM GRISEBANKA VIF 3-1 så trur jeg på HAM-KAM! (Jeg unnskylder bruken av caps lock ovenfor alle følsomme lesere, men dette er verdt det!) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Aha, Ham-Kam vant over VIF Hvis Kamma fortsetter med slikt spill utover sesongen, kan de være med å kjempe om en topplassering. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skuffende start for laget i mitt hjerte,VIF,men så kan det gå. Godt jobba av HamKam. Jeg har fortsatt stor tro på Vålenga,håper bare ikke presset blir for stort på gutta. Enga tar medalje i år også,forhåpentligvis er det gullet Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg tipper Ham-Kam holder stand på hjemmebane, men de gir nok bort en del poeng på bortebane. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Kommer ikke til å rydde i denne tråden en gang til. Advarsler/ferie deles ut til de som fortsetter utenomsnakket. Dessuten er det Start som vinner. Eller kanskje ikke. Flyttes fra "Søppel" til "Sport og Idrett" Endret 10. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå