chairgame Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) har TT bigwater, og skal montere en GPU blokk også, og lurer på om denne rekkefølgen duger? en ting til, jeg har fra før en AC cooling på skjermkortet, ( X800XT ) , og jeg har tatt av hoved kjøleren fra den fra all plastikken, og da er det en kobberplate med ramsinks, og kjøleribber som jeg kan feste på undersiden av kortet, sammen med blokken oppå, eller jeg skjærer hull i den ikke kobber platen til blokken, og bruker hele AC en til en super ram-lkøler? Endret 10. april 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Du kan se på min. Har 16grader med Amd 64 3200+ "Clawhammer" med 9800pro Aqua Computer. Har også Big water, ingen endringer uten gpu blokk gjort. Sorry for barnetegningen Den er gankse så lik min. Endret 10. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvordan får du 16 grader ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Tempratur, litt OT, men jeg er stolt, så det får heller gå Det er veldig kaldt ute i dag er det ikke ? Så jeg får ta på meg jakka, så setter jeg raddisen i vindu, så får jeg faktisk ned i 15 :O Vifta går på cirka 1500 rpm Endret 10. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 noen innspill til AC kjøler ideen? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Altså, vannet skal komme nedi blokka, som igjen kommer nærmest gpu som mulig for mest effetktivt. Hvis du mener sånn her : 1 eller 2 ? Jeg legger inn masse bilder, fordi det er så kaldt, at jeg ikke orker å skrive, og fordi det er dårlig forklart, men det er vansklig og forklare å da. Endret 10. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har tenkt å montere AC kjølener "opp ned", og skære ut plass til gpu blokka, og montere den vanlig på kortet, i hullet på AC plata, hvis du vet hvordan den ser ut da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hmmm... Litt vansklig å forstå bildet her... Men hvorfor i all verden skal du det ? Er det for minne ? Du får tegne en barne tegning.. - Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) ja, det er for Ram'en tegnet etter hukommelse, ikke helt bra men Endret 10. april 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå