bjarne88 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen som har noen tips om filmer som ligner på noe ala Donnie Darko? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvordan mener du? Filmer som ikke gir helt mening (ikke ved første øyekast hvertfall)? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg skjønte lite eller ingenting av Mulholland drive eller lost highway Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det helt naturlige er vel å gå bevege seg inn i David Lynch sine filmer ja.... S, Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 det er slike filmer jeg mener ja. Flott film den!David Lynch sier dere? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Audition og Gozu av Takashi Miike Videodrome og Naked Lunch (ikke sett den, men trodde den var litt sånn...) av David Cronenberg bør kanskje også sees. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Naked Lunch (ikke sett den, men trodde den var litt sånn...) av David Cronenberg bør kanskje også sees. Du tror rett. Deilig komplisert. Et visuelt unikum. Herlig stykke film. Se den, du òg! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har lenge hatt store planer om akkurat det, men vet ikke helt hvorfor det har tatt så lang tid Endret 10. april 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Gå for Mullholland Drive. Tror ikke du kan bomme med den i og med hva du ser etter. Safe shot. Naked Lunch er intet mindre enn fantastisk.. men den vil være veldig drøy kost rent fysisk for enkelte, gjetter jeg. S, Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Så videodrome på fredag. Bra film, men ikke like far out som de to nevnte av David Lynch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå