Flames Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hei Jeg har nå hatt min splitter nye iPod 20gb i fire dager, og allerede nå har det kommet en del plagsomme riper på displayet og bakpå. Ripene på baksiden sjenerer meg ikke så mye, men det er de som er frempå som irriterer meg litt. En plass er det så ille at teksten virket litt uskarp og slikt. Så, noen som vet om det finnes noe dugelig poleringsmiddel? Hvilket burde jeg isåfall gå for? Edit: Ingen av ripene er dype. Alle er relativt små av størrelse. Tror det var husnøklene som forårsaket dette, etter at jeg gikk en tur med både nøklene og poden i samme lomme.. Skal aldri gjøres igjen. >_< På forhånd, takk Endret 10. april 2005 av Flames Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Klart det der da? Oh, i see fant fram en link til deg, her. Endret 10. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 arian: les edit i første post Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ikke verst på fire dager.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Nei.. Oppfordrer alle iPod-eiere om å aldri ha metall-dingser i samme lomme som iPoden ligger i. Da blir det fort slikt. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fikk du nytte av linken?. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Hmm.. iCleaner ser jo ut til å være akkurat det jeg trenger. Men da må jeg jo bestille fra utlandet, og da må jeg skaffe meg paypal - for visakort har jeg ikke. Det blir litt stress. Så, hvis ingen vet om noe lignende poleringsmiddel jeg får kjøpt i norsk butikk så blir det nok iCleaner. Anyone? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Trur neppe man finner det innen for landet. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Har ikke prøvd det selv, men kansje litt rubbing http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=83083 med etterpolering med glasspolish på forsiden av ipod http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=93422 og metallpolish på baksiden http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=83013 , kan gjøre samme nytten ? Endret 11. april 2005 av aksjonist Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje vurdere å gå til innkjøp av ei veske..? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Oi, det er bra gjort på 4 dager . Mitt tips er å kjøpe enn beskyttelsesveske, men skaden har jo allerede skjedd da.... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har brukt noe vidundermiddel fra Clas Ohlson på displayet på klokke, mobil og mp3-spiller. Den virker fint på mindre riper så fjerner nok det meste du har på maskinen din. Display Polish Lykke til! Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hehh.. synes det er litt moro at dere vurderer å polere mp3 spilleren deres. For meg er det en dings som ligger i lommen og spiller musikk, det er liksom ikke så viktig at den glinser Men det er kanskje derfor iPod er så populær, folk liker blanke ting Regards SilverWolf Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er helt enig , men på iPod Photo så brukes skjermen til å se bilder i tillegg til musikk informasjon. Da er det irriterende med riper. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Klart en blir frustert over en fire dager gammel ipod. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har erfart det samme med min gammle mobil. Ville nok tat det fra Clas Olshon. de dere bildene av iCleaner ser man jo er kagd i paint eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ja, nå har jeg bestilt display-polish-greia fra clas ohlson sammen med noe annet polerings-stuff Håper det funker! Skal slenge opp bilder når jeg har mottatt greia og polert dingsen SilverWolf: En iPod er ikke bare en mp3-spiller.. Det er jo en guddommelig gave til hele menneskeheten, jeg forguder den jo? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, nå har jeg bestilt display-polish-greia fra clas ohlson sammen med noe annet polerings-stuff Håper det funker! Skal slenge opp bilder når jeg har mottatt greia og polert dingsen Vel,. innen den tid det har tatt deg å slenge opp bilder, har jeg faktisk skaffet min egen iPod, ripet den opp og tilogmed brukt denne polish-greia. Den virker på de minste ripene, alle i mitt tilfelle. Har dessverre ikke før-etter bilde, så det er fortsatt aktuelt med bilder fra deg Flames Lenke til kommentar
andm Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Uff a meg, hva har skjedd? Jeg hadde ikke klart og utført samme skade på en slik sak på ett år. Nøyaktig hva har egentlig risset inn de fine inskripsjonene? Endret 31. mai 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
andm Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) (...) Endret 31. mai 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå