ritz00 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ser di har denne på itbutikken for 4000 er den bra??? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg har G420. Måtte bytte den etter et par måneder pga feil i bildet. Dette skjedde raskt og kostnadsfritt. Jeg fikk etter hvert en død pixel (ja- helt riktig, det er en CRT-skjerm!) Problemet er at jeg har et inntrykk av at Sony-skjermer har en litt stor feilrate. Dette etter å ha lest litt rundt på diverse fora, blant annet noen danske. (Mulig tar jeg helt feil!!) Kanskje skal du overveie Eizo? Dette er vel minst like gode skjermer. Tror jeg kanskje hadde gått for en Eizo hvis jeg skulle kjøpt ny nå. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 E430 skjermen er veldig deilig for øynene! Nydelig og klare bokstaver og meget bra fargegjengivelse. (Ja, har hatt en selv her) En meget bra skjerm, som jeg også vurderer å kjøpe meg, tilogmed et GF2 kort kan vise bra bilde på den i 1280x1024! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 22:07, mbst skrev:Problemet er at jeg har et inntrykk av at Sony-skjermer har en litt stor feilrate. Dette etter å ha lest litt rundt på diverse fora, blant annet noen danske. (Mulig tar jeg helt feil!!) De hadde litt geometri problemer med E400/500 (mitt eksemplar har vært helt topp), trodde det skulle være rettet opp på E430. Uansett, for 4000,- er det en veldig bra skjerm. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 G420 er sannsynligvis den beste 19" crt på markedet, overlegen skjerm, det data produktet jeg har vært mest fornøyd med i mitt liv. Så jeg går god for Sony! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 11:59, mad_arab skrev:G420 er sannsynligvis den beste 19" crt på markedet, overlegen skjerm, det data produktet jeg har vært mest fornøyd med i mitt liv. Så jeg går god for Sony! Er ikke de beste EiZo skjermene bedre enn Sony G-420 da? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har sett eizo 19" og 21", husker ikke modellnavnene. Veldig bra skjermer, men jeg holder en knapp på trinitron skjermene til Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå