Loeb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har lett mye men har enda ikke funnet en html-kode for scrollbar. Her ser du hvordan siden ser ut, jeg ønsker altså en scrollbar der jeg har market med rødt, den skal ikke være rød, helst transparant. Hvilken HTML-kode må jeg bruke og hvor i html-dokumentet skal jeg plassere denne koden? Legger ved HTML-filen sånn at dere kan se hvordan kodene mine er kursinformasjon.html Endret 10. april 2005 av Loeb Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 En transparent scroll tror jeg neppe går an, å ikke ha scroll i det hele tatt fungerer fint - men ikke med HTML-koder: CSS: .klassenavn { overflow: hidden; } Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Om du kanskje ikke eksternt css kan du gjøre det slik: <div style="overflow: hidden;" /> Div er da boksen du vil ha scrollbaren på Endret 10. april 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Equerm: Det er da fortsatt CSS Loeb: Enten er du veldig dårlig til å forklare deg, eller jeg til å lese, for jeg ser ikke noe svar på spørsmålet ditt på den siden. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg forklarte meg kanskje ikke helt bra. Jeg lurte på hvordan jeg fikk laget en scrollbar inne i tabellen. Endret 10. april 2005 av Loeb Lenke til kommentar
Mira Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis du angir høyde på tabellen så vil vel scrollen komme automatisk i det innholdet overskrider høyden. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Equerm: Det er da fortsatt CSS Loeb: Enten er du veldig dårlig til å forklare deg, eller jeg til å lese, for jeg ser ikke noe svar på spørsmålet ditt på den siden. Ja mente exsternt css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå