weliiiss3245 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Sponset av: Jeg fant frem et 8 år gammelt kabinett: kabinnet så ganske stygt ut så jeg fant ut at jeg ville jeg modde litt på det. Det er et atx-kabninett. Så langt på prosjektet har vi lakkert kabinettet og skjært hull til plexi glass som jeg har bestilt. vi begynte med å skjære hull for vindu med vinkelsliper. Når vi var ferdig med vinkelslipperen filte vi de skarpe sidene. Før vi skulle lakkere kabinettet pusset vi det med våtpussepapir-400. Vi pusset med pussemaskin. Så var det på tide å lakkere vi lakkerte først med primærfarge, deretter svart hobblakk og til slutt klarlakk. Vi brukte rød hobbylakk på nicket mitt og der det står atti på kabinettet. Alt var kjøpt på biltema til 40kr boksen. Kabinettet med primærfarge. Ferdig lakkert Mens jeg holder på å lakkere ati logoen. Selv om du ikke ser det på bildet kan du speile deg i lakken. Så langt har vi kommet. Det som gjenstår er å bore viftehull i plexiglass og i kabinett. Sette på plexiglass. Noen som har ideer til hva mer jeg kan gjøre med kabinettet? Endret 15. april 2005 av kristoffer88 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis du vil få det enda blankere kan du vokse det med bilvoks Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ikke verst, men idiotisk oppsett av vifter. t heller to til å suge inn i front, og en eller to til å suge ut i toppen av kabinettet, der den varme lufta stiger. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ikke verst, men idiotisk oppsett av vifter. t heller to til å suge inn i front, og en eller to til å suge ut i toppen av kabinettet, der den varme lufta stiger. Ja jeg vet derfor har jeg endret det, men orket ikke lage ny tegning. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hva med å sette en 120 mm vifte men UV i toppen... Hehe.. glemte siste del av settningen!!!! Endret 10. april 2005 av eirich Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Liten update 15.4 KJøpte et plexi glass på clas ohlson for 30 kr som jeg skal ha på toppen av kabinettet. Målene på plexiglasset er 20X30. Glasset er 2mm tykt. Endret 15. april 2005 av kristoffer88 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Dette ser bra ut, men du burde fikse litt på ATI-lakkingen, så litt shabby ut mellom bokstavene. Ellers så det ganske bra ut Hva fikk du fra Vendur? EDIT: Leif, "b" og "n" er lett å bomme på Endret 15. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Dette ser bra ut, men du burde fikse litt på ATI-lakkingen, så litt shabby ut mellom bokstavene. Ellers så det ganske bra ut Hva fikk du fra Vendur? EDIT: Leif, "b" og "n" er lett å bomme på Jepp fikk en silentx vifte på 120mm pluss gratis frakt og 25% på alle vifter. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva er det du gjør for å bli sponest? Sender du mail og sier hva du skal gjøre og hva du trenger? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Til Vendur.no skal det ikke mye til, en liten, høflig mail, der du presenterer prosjektet ditt litt, og sier at de skal få cred i norges største forum (de vet godt om dette forumet) så sponser de deg med varer av en verdi ca. 300kr (som oftest vifter fra SilenX) og 25% på resten av viftene du bestiller, og gratis frakt. Kan dette, siden jeg har blitt sponsa selv av Vendur.no digger den webshop`en Trådstarter: Fikk du lov til å bestille noen vifter til kompiser, og/eller deg selv også, med 25% rabatt? Kult prosjekt ja, sier det igjen Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Til Vendur.no skal det ikke mye til, en liten, høflig mail, der du presenterer prosjektet ditt litt, og sier at de skal få cred i norges største forum (de vet godt om dette forumet) så sponser de deg med varer av en verdi ca. 300kr (som oftest vifter fra SilenX) og 25% på resten av viftene du bestiller, og gratis frakt. Kan dette, siden jeg har blitt sponsa selv av Vendur.no digger den webshop`en Trådstarter: Fikk du lov til å bestille noen vifter til kompiser, og/eller deg selv også, med 25% rabatt? Kult prosjekt ja, sier det igjen Takk for komplimentet. Jeg skulle få et bra tilbud på vifter viss jeg samlet 15-20 personer som vil kjøpe vifter, senere Jeg digger www.vendur.no siden de sponset meg så nå kommer jeg til å bruke kun vendur.no når jeg kjøper hardware. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Versegod Ja, vendur er en bra webshop! Jeg trengte ikke å samle sammen folk, jeg kunne bare bestille hvis det var noen som ville ha billige vifter jeg, og bestille noen til meg selv også. Lurer på om jeg skal gå 100% over til vendur, bortsett fra at jeg nå også blir sponset med varer til godt over 600kr fra 3dFXcool.no Kanskje gå over til kun de to? Men til prosjektet igjen: Det blir sikkert bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå