killerbill Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har nettopp satt sammen tv'en og dataene via s-video kabel, jeg har klonet bildet sånn at det vises det samme på begge skjermene! Alt funke(t) bra helt til jeg skulle spille av en video, da blir skjermen svart der hvor videoen skulle vært! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du må sette TVen som primary monitor eller noe sånt... Hvis du har ATI kort så ligger det under skrivebord>egenskaper>innstillinger>avansert>skjermer/monitorer sorry hvis det ble litt feil, men jeg har engelsk xp og det var fritt oversatt etter hukommelsen Hvis du har nVidia kort så er TVtool et fint program Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 TAKK! fikk det til nå, jeg satt bare skjermen som "Første skjer" som du sa!" Nå blir det film!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det skal ikke være nødvendig! Husker ikke hvordan man gjør det (gidder ikke å koble til TVen for å sjekke), men last ned ATi Tool! Der er det mye lettere å ordne synes jeg... Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har nVidia 6800GT, skal det ha no å si? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Da kan du ikke bruke ATi Tool i allefall Vet heller ikke om det jeg sa gjelder da... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har hørt at det går an å se på begge skjermer samtidig ja, men for det første har jeg aldri fått det til, og for det andre har jeg aldri hatt bruk for det. Det er vel svært sjeldent det er noen vits. Det som kan være mer nyttig er å bruke pcen til andre ting, samtidig som filmen vises på tven. Det skal også være mulig, men jeg vet ikke helt hvordan. Th0mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå