Gå til innhold

rydding av kassa. nesten umulig. tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk Dremel, kutt hull på strategiske plasser i hk-plata, bla. til ATX-kontakten til hk, dette har jeg gjort, og det ble myyye lettere å rydde med en gang. Trengte bare tre små hull: 1 til ATX og IDE-kabel, og to mindre til strøm til diskene mine + en vifte.

Lenke til kommentar

vell har rydda litt. skal nok mekke et system på stræmpene også. men ta en titt:

på siden med sidedør

Uten sidedør

ser en smule bedre ut nå. det er så mange kontakter for lys, vifter og ting og tang. jeg fullstendig fjærnet viftestyringa siden den ikke hjalp meg stort.

bedre? :)

edit: stor cpu kjøler. sikkra med ståltrå ;)

Endret av Airborne
Lenke til kommentar
vell har rydda litt. skal nok mekke et system på stræmpene også. men ta en titt:

på siden med sidedør

Uten sidedør

ser en smule bedre ut nå. det er så mange kontakter for lys, vifter og ting og tang. jeg fullstendig fjærnet viftestyringa siden den ikke hjalp meg stort.

bedre? :)

edit: stor cpu kjøler. sikkra med ståltrå ;)

Bedre nå?, kjøpe "strømper" i forskjellge farger :no:

Synes ikke det ble noe pent akkurat, for og være helt ærlig synes jeg det ser ut som et hælvette der inne. sorry! :cry:

Fjær neon lysa, så blir det litt bedre, + mindre ledninger.

Lenke til kommentar

på siden med sidedør

Uten sidedør

bedre?  :)

edit: stor cpu kjøler. sikkra med ståltrå  ;)

Bedre nå?, kjøpe "strømper" i forskjellge farger :no:

Synes ikke det ble noe pent akkurat, for og være helt ærlig synes jeg det ser ut som et hælvette der inne. sorry! :cry:

Fjær neon lysa, så blir det litt bedre, + mindre ledninger.

kjøpte bare i gult. atx kontakten fra strømforsyning har en grønn strømpe. og hvorfor jeg valgte blå idekabler, vet jeg ikke.

men et system i kablene vet jeg nesten ikke hvordan jeg skal få til. har et stort kabinett så kablene må strekkes ganske langt. men kan prøve en dag jeg gidder (ingen bra holdning da men)

Lenke til kommentar
Ser_veldig_bra ut det IC7STORM, men er det ikke mulighet for at den inverteren blir litt varm? Prousentene sier at den ikke burde stå så innestengt, da kan den bli ødelagt (smelte eller noe sånn)

Joda. Men har skjært hull på baksiden av inverteren. Tenker på sånt vettu! ;) Uansett er den ikke i bruk.

EDIT: John was here

Endret av IC7STORM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...