Gå til innhold

rydding av kassa. nesten umulig. tips?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spør dere om dere har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fikse opp kabinettet mitt.

Jeg har prøvd å stripse veldig mange ganger, hver gang er resultatet forskjellig, men det er like rotete forde. har noen bilder. er ikke alle ledningene dere ser der som egentlig er der, mange er stappa baki der. Har viftestyringa som er med på thermaltake xaser III kabinettet mitt. har tenkt på å fjærne den pga at den lager så mange ledninger og hjelper meg lite.

Lyst bilde

i mørket

Noen tanker om hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ut som noen av de viftene bruker standar molex kontakter. hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt en box, som jeg hadde brukt som koblingsbox for vifter, da slipper du alle de skjøtene.. kun en kabel inn, og X antall ut.

fest gjerne kablene i et system.

Lenke til kommentar
ser ut som noen av de viftene bruker standar molex kontakter. hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt en box, som jeg hadde brukt som koblingsbox for vifter, da slipper du alle de skjøtene.. kun en kabel inn, og X antall ut.

hvor får jeg kjøpt denne greia?

Lenke til kommentar
den greia får du ikke kjøpt dessverre, du må faktisk ordne den selv ;) men det er vel ingen hindring?

edit: leif stakk innom

er nok en liten hindring for meg du. skal gå elektro neste år om jeg kommer inn. ellers har jeg ikke peiling på modding av elektriske ting. :blush: kanskje jeg lærer av elektro på vgs.

Lenke til kommentar

Kan bruke en sukkerbit da!

det bruker jeg!

Bare kutt av ledningene på tuppen og fest dem inn i sukkte biten!:p

Lenke til kommentar

Kan bruke en sukkerbit da!

det bruker jeg!

Bare kutt av ledningene på tuppen og fest dem inn i sukkte biten!:p

er jo det som er den letteste måten, men skal det være fint, så kan du kanskje koble sukkerbitene i en boks? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...