VegardStr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hver eneste gang eg kjøper noe så angrer eg alltid etter eg har kjøpt produktet (gjelder kun dyre ting som koster over 300+) akuurakt no har eg kjøpt en harddisk 250GB og 1024MB ram og angrer... andre som gjør det samme? eler der det bare meg det er noe gale med? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er skjeldent jeg kjøper noe for mine egne penger (har ikke jobb, får av...), men når jeg først gjør det, så hender det ofte at jeg angrer. Kjøpte ipod, angra som faen i en uke, men så gikk det over nå angrer jeg ikke i det hele tatt. Jeg pleier som regel bare å angre når jeg kjøper klær. Står alltid i butikken og tenker "jøss den var kul" og så kommer jeg hvem og så tenker jeg "faen, det ser jo ikke ut!" så må jeg tilbake å bytte... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 hehe... eg har heller ikke jobb, men har stipend, så det eg angrer p er at eg har brukt for masse penger... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Samme skjedde meg tidligere, men lær deg å bare gi faen, bare vær forsiktig med å bruke kunnskapen, det kan fort ta overhånd. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Joa skjer det også. Når du sjonglerer mellom å kjøpe en ting å ha "god råd" får du litt samvittighetskvaler av å kjøpe noe dyrt når du "egentlig ikke har råd". Det går over, og bare nyt dine nye produkter du! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Penger kommer og penger går. Jeg gir faen, fler år siden jeg hadde den følelsen sist Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg gir go faen i hva pengene går til. Husker jeg hadde anger når jeg kjøpte en gameboy advanced for endel år siden..med spill. For å gjøre kjøreturen hjem kortere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har anga en del på ting men særlig på Linkin Park CD'ene eg har kjøpt... fysm! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 angrer mye, men prøver å kommer over det fort... var f.eks inne i en hobby-butikk, skulle ha noe deler til bilen, jeg gikk ut igjen med 1 fly og deler for 700 til bilen... pleier også å kjøpe nye klær jeg aldri bruker... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Altså. Det er ikke bare deg som føler det sånn. Hater å bruke penger, føler meg vel når jeg veit jeg har cash i boka. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 eg liker å ha penger med ikke å bruke dem, men hva er då vits med penger :s Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 eg liker å ha penger med ikke å bruke dem, men hva er då vits med penger :s Å overleve... Før var det å ha størst terretorium å jage på, men nå er det penger som gjelder. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hver eneste gang eg kjøper noe så angrer eg alltid etter eg har kjøpt produktet (gjelder kun dyre ting som koster over 300+) akuurakt no har eg kjøpt en harddisk 250GB og 1024MB ram og angrer... andre som gjør det samme? eler der det bare meg det er noe gale med? Du er ikke alene Angrer hele tiden jeg Men det går bedre etterhvert. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 hver eneste gang eg kjøper noe så angrer eg alltid etter eg har kjøpt produktet (gjelder kun dyre ting som koster over 300+) akuurakt no har eg kjøpt en harddisk 250GB og 1024MB ram og angrer... andre som gjør det samme? eler der det bare meg det er noe gale med? Du er ikke alene Angrer hele tiden jeg Men det går bedre etterhvert. Håper det... men har begynt å gi seg no Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg angrer som regel rett etter kjøpet, men etter en liten stund så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
RAM Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er som oftest fornøyd med varene jeg kjøper, men det som irriterer meg er i ettertid å se den samme varen en annen plass solgt billigere enn jeg handlet den. Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg kjøper altid de tingene som koster litt som jeg blir å bruke... Angrer altid vis jeg ikke kjøpte det. Men tror aldri jeg har angra på et kjøp Tenker altid meg godt om før jeg kjøper meg noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå