random_wannabe Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Jeg lurer på hvordan man lager ett script som jeg kan bruke i forhold til mailskemaer. Jeg er helt ny innenfor PHP, så gjerne forklar litt også Takk på forhånd. Mvh. Lilleslem Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva mener du? Jeg skjønner ikke jeg.... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) EKS: <?php $to = "[email protected]" . ", "; // merk komma $to .= "[email protected]"; $subject = "Birthday Reminders for August"; /* meldig i html form */ $message = ' <html> <head> <title>Birthday Reminders for August</title> </head> <body> <p>Here are the birthdays upcoming in August!</p> <table> <tr> <th>Person</th><th>Day</th><th>Month</th><th>Year</th> </tr> <tr> <td>Joe</td><td>3rd</td><td>August</td><td>1970</td> </tr> <tr> <td>Sally</td><td>17th</td><td>August</td><td>1973</td> </tr> </table> </body> </html> '; $headers = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; $headers .= "To: Mary <[email protected]>, Kelly <[email protected]>\r\n"; $headers .= "From: Birthday Reminder <[email protected]>\r\n"; $headers .= "Cc: [email protected]\r\n"; $headers .= "Bcc: [email protected]\r\n"; mail($to, $subject, $message, $headers); ?> du kan gjøre forbedringer som //sendes til filen med POST og navn melding $message = $_POST['melding']; Endret 10. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå