bassbone Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvilken webcam`er syns dere er best i den prisklassen, rundt 2-300kr? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Denne er flott for den prisklassen. Lenke til kommentar
bassbone Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ser den modellen du sikter til: Creative Webcam NX har fått litt laber kritikk på prisguiden her på hardware, men man kan kanskje ikke forvente seg et råbra kamera i den prisklassen? Lenke til kommentar
DrEvil aka Jack Black Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27995 Labtec WebCam Pro 195,- Hadde et sånt et helt til jeg gav det bort. Syns det var veldig bra bilde faktisk bedre enn mitt nye (Trust 380 usb2.0) Men hadde en tendens til å henge seg litt opp av og til. Selfølgelig er det nye mye bedre sånn sett. En ting til er at det har innebygd mic! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Creative WebCam NX Pro koster kun 298kroner på databutikken.com/no, det er ett knallgodt kamera! Har det selv og er kjempefornøyd! Det er mye bedre enn vanlige NX (ja, jeg har testet : Faren min har det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå