zyp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ah, ser det står i den artikkelen på Gentoo-wiki hvordan man setter opp oss til å fungere med dmix. Da skal det testes. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bestilte cd`er for et par måneder tilbake, hvor lang tid tar det normalt? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bestilte cd`er for et par måneder tilbake, hvor lang tid tar det normalt? Du må nok vente enda et par måneder. For to måneder siden hadde de sluttet med Warty-sendingen, mens Hoary er jo nettopp blitt sluppet. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Bestilte cd`er for et par måneder tilbake, hvor lang tid tar det normalt? Det tok et par måneder før jeg fikk mine. Men det kan hende de venter med å sende de som ble bestilt sist, og sender hoary cder isteden når de er klare. Edit: snakk om å bli slått på målstreken! Endret 13. april 2005 av Blurpy Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Eg bestilte for leeenge siden og fikk warty i posten i påsken Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bestilte også for leeeeeeenge siden (ca35) Enda ikke fått dem... Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hva er da vitsen med så mange da folkens? folk går jo helt av hengslene fordi det er gratis. ville dere bestilt like mange eksemplarer av Windows XP og Windows 2000 f. eks ? Såklart, så hadde jeg gjort noe gøy med de Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 offtopic: _Reboot_: se i signaturen din. rett den opp. det heter Slackware IKKE Slacware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå