Tee_Kay Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hvor kan jeg finne phpsysinfo for windows ? har leta helle gewgle etter phpsysinfo for windows men finenr ikke :/ Endret 11. april 2005 av Tee_Kay Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjør denne php-fila: <?php phpinfo(); ?> Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 PHP er PHP uansett.. Samme om det er i linux eller windows. Men mulig du skrev feil i posten din. I emne skal du ha phpsysinfo for windows, og i posten skal du ha til linux Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 phpinfo og phpsysinfo ække det samme as. Haddere vært det så hadderem ikke brukt så mye ti på å laga phpsysinfo:) Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sorry, leste ikke nøye nok. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 phpinfo og phpsysinfo ække det samme as. Haddere vært det så hadderem ikke brukt så mye ti på å laga phpsysinfo:) Har du en da? så du kan sende eller legge ut her? phpinfo der har jeg lagt den fila Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg hadde ikke hørt om phpsysinfo før jeg leste denne tråden. Men såvidt jeg forstår, er phpsysinfo en form for logg som en server-administrator kan bruke til å se hva som har foregått av prosesser på serveren i et gitt tidsrom - trafikk, oppetid, brukerhandlinger etc. phpinfo derimot er en detaljert oversikt over selve server-oppsettet - hvilke innstillinger som er gjort i php.ini, hvilke plugins som er installert og sånn. Og riktig nok - den enkle tekstfilen nevnt ovenfor, som du har lagt opp, utløser phps innebyggede tekstoversikt over innstillingene. Et lite søk på phpsysinfo og windows ser ut til å tilsi at det ikke finnes for Windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå