Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Update Time tusen takk til Luzifer for uploading av bilder Sidedøren min (skal gå an og ta av i kabinettet) enda et av sidedøren prøvemontering av bunnen annen vinkel av det nærbilde baken uten utskjæringer (har ikke gjort det enda) enda et Prøvemontering av den ene siden Kabinettet i prøvemontering ene siden limt på bunnen Thats all for now folkz.. PS: Palo Alto kabinett bestilt (til utrivning av hk brett ) Takk til Glisevask for ideen Endret 6. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Bare hyggelig, dette er et flott prosjekt. Lykke til med resultatet Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 takk.. support needed :p Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ser utrolig pent ut! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) tusen tusen takk for det... *glede seg til det blir ferdig* Endret 5. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ah som jeg digga de metall-rammene nice ide Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 takk... vet jeg skriver lite i hvert innlegg men jeg oppdaterer jo for og så håpe på at noen skriver et innlegg her Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Dette blir bra! Du er 4 år yngre enn meg, og er ti ganger mer praktisk innstilt, ser det ut som... Gleder meg til å se enda mer.. Endret 5. mai 2005 av karlpeder Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dette ble bedre enn jeg hadde forventet, likte veldig godt de rammene. Hvilket materiale er det, og hvor fikk du tak i dem? Og viktigst av alt: Hvor mye kostet dem? (mulig det står tildligere, men jeg har ikke fått det med meg i så fall) Stå på videre, gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 det er aluminiumslister som de bruker på Fibo Trespo.. fikk det gratis siden det er kapp Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Digger prosjektet ditt! kommer nok til og bli dritbra! Skal du ha noen Lys\Led-vifter\katoder eller lignede inni der? hvilken PSU har du tenkt på? Stå på! Lykke til! Mvh TnN Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det blir leds i alle kanter topp og bunn og det er en NorthQ 400w silent strømforsyning Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 UPDATE Time Nå har jeg loddet ledsene og alt sånn.... Shiiit! hvor fikk du tak i den steinalder-loddebolten?! Btw: kult med litt frosty\ice look stå på! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Detta må jeg si bare ble helt konge Ossen er planen for cd-rom osv? skal du lage en plexi bit utenfor der? eller skal du ha lister? blir vel litt stygt vis du kapper, å setter rett inn, vis du skjønner Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 destroyy: nja... er ikke helt sikker... forslag???? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Btw: kult med litt frosty\ice look stå på! Ikke quote bilder -FriedDude-: Ser bra ut! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 thx fUzZy^. når skal vi gå på linking.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå