Torjus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vi stikker heller på TG eller OsloLAN neste gang... Jeg kommer vel oppom snart... Må sjå Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ok... Kan vi ikke stikke begge plasser da??? Har litt lyst til og se hvordan folket på HW egentlig ser ut... Nerd eller ikke (ikke mobbing) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Forslag til hvordan jeg kan få lagt hk plate av plexi?? + skjære ut til Pci og I/O bracket?? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 kommer i dag visst jeg får til kamera... har pusset nesten hele kabinettet... matt altså Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg slettet et par poster som var en stor avsporing her. PS. Gleder meg til å se flere bilder. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Forslag til hvordan jeg kan få lagt hk plate av plexi?? + skjære ut til Pci og I/O bracket?? Når du skal lage et HK-brett tar du en plexibit som er like stor som et hovedkort(30,5x24,5 er vel det vanlige), legger et hovedkort oppå, markerer hvor du skal ha hull, og gjenger opp, sånn at du kan skru inn spacere og hovedkort. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) men hvordan lage det til pci greiene bak da??? Jeg slettet et par poster som var en stor avsporing her. PS. Gleder meg til å se flere bilder. takk... Vågebu: hvordan lage de tingene til PCI portene og der du stapper i mus/tastatur/nettverkskabler da?? Endret 3. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det kan bli litt verre, du kan jo bare ta akkurat den delen fra et annet kabinett, og lakke det.. Når jeg skulle lage mitt kabinett tengte jeg også på en annen løsning. Man lager ett stort hull til alle PCI kortene, også fester man en alu vinkel til å skru fast kortene i. Litt rar forklaring, men hvis du skjønner så er det en av de letteste løsningene. EDIT: Til I/O panelet (hovedkort portene) lager du bare et hull som er like stort som I/O rammen.. EDIT2: Ser skikkelig bra ut Endret 3. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) eller så kan du koste på deg 300kr på en hovedkort plate på microplex . den er nice (har selv) De metall kantene, hvordan har du lagd de? eller har du kjøpt dem? Vurdere å herme litt vis jeg får lov, trenger en nice hd rack selv Endret 4. mai 2005 av destroyy Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) du får lov til og herme så mye du vil.. fikk de fra jobben til pappa... han jobber på Alloc.. men han fikk de fra Fibo Trespo. takk Metro89 blir nok det jeg prøver på! EDIT:: 150 innlegg i denne worklogen skal ut og jobbe med kabinettet nå om en time.. tror jeg skal begynne og prøvemontere da.. pusset ferdig i går Blir ikke bilder i dag pga kamera kabel ligger hos mamma Endret 4. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 har et problem... passer dette HK brettet med pci-ex??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLMBT takker for raskt svar Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 har et problem... passer dette HK brettet med pci-ex??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLMBT takker for raskt svar Ja, PCi express passer i de samme hovedkort brettene som pci og agp gjør Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) ok for jeg tenkte at når jeg innstalerte den nye hwen så måtte jeg flytte skjermkort et hakk opp og nå som jeg skal kjøpe hk brett så var jeg redd for at det ble et hakk for høyt... Takk turgon.. men kan ikke bestille det før 20 mai de får det ikke inn før da . andre plasser de selger hovedkort brett? Luzifer: Takk Glisevask: Du er en engel.. (på MSN) bestilt palo alto på Mpx.no for 99,- + frakt. tar bare Hk brettet fra den.. Endret 5. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vet det! =D Får ikke pakke opp min da, før jeg får rydda rommet.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) hehe.. GL&HF Updaten kommer i kveld Endret 5. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Updaten kommer i kveld *GledeSeg* Stå på! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva har du gjort idag? Update! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvor kan jeg uploade bildene???? photobucket er nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå