Orbo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg ser ikke bildene. Jaja, natta Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 holdt på og resize de da--- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Siden du masa så mye på MSN om at jeg skulle poste et svar så får jeg vel gjøre det da.. Dritbra nå og den plexiplata var jo diiiiger!! Stå på.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 hehe.. du gjør meg flau glisevask Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 oj.. du tror ikke du kan si meg hvordan du fikk så billig plexi? for jeg vil også ha men skikkelig nice så det ut Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ser bra ut dette, likte det HDD-rack`et! *Vil ha* Sykt stor plexiplate, skal du bruke alt? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 PioUs-JiN: Bestilte det gjennom jobben til pappa.... sigen: skal ikke bruke alt... trodde jeg hadde for lite men så fant jeg ut at jeg har nok plexi til 2... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 takk Stish... blir update i dag og.. slenger ut noen bilder når noen av platene er ferdig mattet (pusset) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 hmm... ikke godt og si... det blir vel i morgen tror jeg... visst jeg får tid så gjør jeg det i dag. Lenke til kommentar
tpollux Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 OI OI OI, dette blir jo sinnsykt bra... gleder meg til å se det helt ferdige resultatet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hehe.. du gjør meg flau glisevask Hehe.. Når regner du forresten med å bli ferdig med prosjektet? Før GetTogether om du skal dit? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tviler på -Frieddude- skal på GT... vi bor 6 timer unna Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tviler på -Frieddude- skal på GT... vi bor 6 timer unna Å så? Anntar vel at bussene fortsatt finnes? Mange andre som reiser langveisfra.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 går det an og melde seg på enda??? I så fall pris, tid og sted? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 De har vel ikke fått tak i lokaler enda, men det skal vel være i Oslo en plass. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ok... tid og pris??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå