Daniel Hovden Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Tror jeg går for en forsterker pc eller en mikroovn Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror jeg går for en forsterker pc eller en mikroovn 5446953[/snapback] Mikroovn er en god idè, har tenkt på den selv lenge. Har søkt litt rundt og det ser ut som dette ikke er gjort så mange ganger før. Microovnen har egentlig en litt upraktisk form, men har potensiale til å bli rått med de rette modifikasjoner. Men med mangel både på microovn og penger er mitt prosjekt satt på vent til bedre tider. Har prøvd meg litt fram i SketchUp, og det ser spennende ut. Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette her ser jo veldig bra ut igjen, synde det at det første du kabinette du bygget knuste, R.I.P, men men. Stå på! mvh Arne Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det nye han laget skal han kaste. Noen som vil ha det? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nesten for og være ærlig var ikke det kabinettet mye og samle på... dette er ikke frekt ment men min mening, du kunne sikkert lagt litt mer tid i det og fått det til og se 100x bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå