Torjus Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det var en annen version av det du fortalte meg :!: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Skal du lage listene i 45 graders vinkel nå? Hadde blitt bra hvis du gjorde det. Dessuten kunne du kanskje bytte power og reset-bryter, easy work det Hadde helst likt om det hadde vært disse blå, men det avhenger av hvor mye penger du ville brukt på brytere Har både sett den røde og den grønne "live" og de er nydelige (så de på en parkeringsautomat på Lillehammer ) Stealthing av CD/DVD kan vel gjøres ved å bruke tykk plexi (8mm eller mer) som blir gravert og opplyst av LEDs på hver side. Du kan også kanskje bue denne plexien. Jevnere pussing på sidedøra som viser HW hadde også vært knall samt det å skjule noen komponenter med f.eks UV-blå plexi eller vanlig som ble lyst opp. Kanskje finne en måte å skjule kablene på. Hadde også vært fint med UV-blå kabler, blått HK-brett og blå-lakka lister Ellers er det en fin casebuild Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 ja.. Skal ikke sette inn startknapp osv før jul.. Synapse (LAN) i romjula.. det må bli etter nyttår.. Har pusset ferdig platene nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Update av det nye kabinttet du har laget? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ferdig.. Skal kastes/ikke brukes.. Skal lage en mikroovndata tror jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ferdig.. Skal kastes/ikke brukes.. Skal lage en mikroovndata tror jeg. 5367856[/snapback] Finn på noe nytt Daniel, ikke kopier han på synapse... Bygg PCn inn i en skjerm eller noe? Finn ett eller annet tøft å bygge den inni. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja... Men d har andre gjort. Må finne noe nytt og det virker som om alt er brukt opp :S Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ikke bry deg om du hermer etter andre da . Du kan i værste fall sette sammen alle idene til ett EDIT: Min lillebror har vært pålogget med min bruker. Endret 1. januar 2006 av kpolberg Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ferdig.. Skal kastes/ikke brukes.. Skal lage en mikroovndata tror jeg. 5367856[/snapback] Finn på noe nytt Daniel, ikke kopier han på synapse... Bygg PCn inn i en skjerm eller noe? Finn ett eller annet tøft å bygge den inni. 5367885[/snapback] Hei, skal man tenke sånn, så kan man ikke bygge noe som helst, uansett åssen en vrir å vrenger på det så tror jeg meste parten av all casemod har blitt gjort før, enten den ene eller den andre veien. Man kan ta basis av noe og forandre på det underveis, det er ikke å kopiere, en kopi, ja det sier vel sitt, det er jo en kopi av det som allerde har blitt laget. Du har to valg, enten å gjøre det bedre enn den første eller gjøre det værre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis det er ferdig, har du noen bilder av det da? hadde vært kult å se.. Hvis du skal bygge noe nytt, så følger jeg gladelig med, har ikkenoe tips eller ideer, beklager. Lykke til vertfall! Øyvind Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hvis det er ferdig, har du noen bilder av det da? hadde vært kult å se.. Hvis du skal bygge noe nytt, så følger jeg gladelig med, har ikkenoe tips eller ideer, beklager. Lykke til vertfall! Øyvind 5368053[/snapback] Bilder: laget på 4-5 dager. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Litt mer bearbeiding, rengjøring og rydding ( ) så blir det nok bra! Var tøft det du gjorde med vinduet. Pussinga var kanskje litt ujevn, men det skapte en passende virveleffekt rundt vinduet synes jeg. Viftene på siden vet jeg ikke helt om jeg likte.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Likte det jeg og, at du pussa rundt i steden for op og ned når du har et rundt vindu der. Men hvorfor rundt egentlig? Ikke fornøyd med det forrige? Syns det var greit pussa, men litt mere pussing så blir det bra! Stussa på de viftene jeg og, men ellers, likt som Glisevask sier ;p Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg likte vinduet og den virvel effektetn jeg også, men viftene likte jeg ikke helt. Tror jeg ville plassert de en annen plass Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes viftene er plassert bra med tanke på den harddisken der, den får bra med kjøling. Jeg har noe ganske lignende plassering av viftene og HDen, bare at jeg i tilleg har heatpipen fra zalman på HDen min for enda bedre kjøling. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei. vil bare si at det er et bra prosjekt, men hvorfor ikke gjøre noe mere med det, for meg så ser det litt halv ferdigt ut, du har et bra kabinett der og det er synd å se at det ikke har blitt gjort noe mere med det. Sorry men det ga meg liksom ikke noe wow! Ellers et bra prosjekt Edit: rettet på en stooor feil Endret 15. januar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 DJ-Sonic: Du har fått med deg at han har fått knust det han begynte på? Så ikke sånn ut for meg, men kanskje jeg tar feil... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) DJ-Sonic: Du har fått med deg at han har fått knust det han begynte på? Så ikke sånn ut for meg, men kanskje jeg tar feil... 5444682[/snapback] Edit: tok vekk en quote Endret 15. januar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 DJ-Sonic: Du har fått med deg at han har fått knust det han begynte på? Så ikke sånn ut for meg, men kanskje jeg tar feil... 5444682[/snapback] hvis du mener det som er på bildet så ser ikke det mye knust ut nei, og da er det jo synd å gjøre bare en halv ferdig jobb liksom. 5444746[/snapback] Se... Link til Forklaring Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 DJ-Sonic: Du har fått med deg at han har fått knust det han begynte på? Så ikke sånn ut for meg, men kanskje jeg tar feil... 5444682[/snapback] hvis du mener det som er på bildet så ser ikke det mye knust ut nei, og da er det jo synd å gjøre bare en halv ferdig jobb liksom. 5444746[/snapback] Se... Link til Forklaring 5444938[/snapback] så det nå, lære meg å lese tror jeg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå