AndersT2 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jæ... rikinger som får så mye. kommer til å få borti mot 15k bare. bare og bare 15k er penger det å. men skal ikke blåse bort alle pengene på pc. Hvorfor bruke 10 000 på pc, etter 2-3 år så er den verdt 5000. vi er kanskje litt offtopic nå? Det mest usaklige det går an å si er hvor mye en datamaskin(!) er verdt etter en stund... Finn den personen som kjøper en data, for så å tenke på hvor mye han/hun kommer til å få for den... Helt enig. Får håpe at de som klager på at PC synker så fort i pris aldri kjøper deg bil. Det er penger ut av vinduet det. Men On-topic kabinettet ser meget bra ut det. Men du MÅ ikke bruke den start knappen (plata) som fulgte med kabinettet du drepte. Det har ingenting med at ting skal funke. Du trenger kun å kortslutte 2 pinner på hovedkortet for at PCen skal starte, det samme med reset knappen. Så kapp heller av ledningene på det prinkortet, og kople dem på en egen knapp. Med en rund knapp så trenger du kun å lage ett lite hull. Microplex har mengder av knapper, men syntes selv at Elfa (.se) har den peneste knappen som er rund, og i krom utfølelse. Men kun forslag. Endret 9. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hei Der igjen.. Nå er jeg ferdig med kabinettet. Jeg ble ganske fornøyd selv. Kommer Loads av bilder i morgen... Sorry for at jeg ikke har fått tatt noen bilder i det siste. men kameraet mitt har vært på verksted. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bra jobba.....gleder med til bilder Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Får ikke lagt ut bilder i dag pga finner ikke kameraet :S Slenger ut noen i morgen sikkert. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Får ikke lagt ut bilder i dag pga finner ikke kameraet :S Slenger ut noen i morgen sikkert. Du hadde sendt det på verksted sa du jo.... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 LoL sendt på verkstedet Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Verksted, service eller hva du vil kalle det. Det var nok noe ødelagt, eller noe var dårlig, så det måtte fikses på verkstedet eller hva du vil kalle det. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Helt rett. Men jeg har fått det tilbake men vet ikke hvor det er :S Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 du burde pusse ned hovedkort platen og lakkere/polere den blir bedre da synes jeg Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Pappa har kjøpt seg digicam. Så jeg får lagt ut bilder. Eneste ulempe er at det er et HP Drit kamera. men uansett her kommer det : Kabinettet foran i lys Et til av fronten i lys Kabinettet fra siden i lys Kabinettet fra siden i mørket med leds Et til Fronten i Mørket Et til Fram/side Bilde av kabisset i mørket. Så.. Hvad tycks? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Pent! Men ble litt tomt øverst i fronten. Ingen planer om å ha noe der? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Joda. Vannkjøling + Logo tenkte jeg. Noen som kan hjelpe meg med og lage logo design? og hvordan gravere det inn? HJELP! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Blir kanskje ikke så bra å gravere på fram siden når du har pusset ned plexien. I sidedøren går det. Man kan bruke dremel til å gravere. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det ble ganske bra det, likte det Du kan sikkert bruke Dremel til å gravere inn logo, mange som har fått vellykkede resultater med det Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 thx! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skal jeg komme hit med cam og ta bedre bilder? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ja plz! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Se her ja..! Et par ujevnheter, men sånn går det jo.. Kult prosjekt! Edit: Rekker ikke lage logo ikveld, så tar det imorra.. Endret 27. september 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Større bilder: http://home.no.net/fuzzy2/sandstorm/DCIM/100_FUJI/ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva skal det være i det andre hullet i front? Aluminiumsprofilene hadde nok sett litt bedre ut hvis du hadde kuttet dem 45 grader i hjørnene. Fin effekt med det blå lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå