Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Takk Lenke til kommentar
danni Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 detta blir nice men lol plexi koster $$$$$$ hva er budsjettet på nå ? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 600 ,- Billig plexi på meg + gratis lister :D Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ser bra ut ja tok sin tid da men Lenke til kommentar
danni Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 shaize måtte betale 170,-. for front plata til mitt kabb (en liten mod) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 ser bra ut ja tok sin tid da men Hastverk er lastverk Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal hovedkortbrettet være så stort? Det hadde nok sett litt bedre ut hvis du hadde skjært av det som stikker utfor hovedkortet. Skal du bruke det printkortet til startknapp? Hadde det ikke vært bedre å lodde kabelen rett på en microbryter, som du hadde koblet på en plexiknapp? Men ellers ser det bra ut! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Det er faktisk startknappen til palo alto kabinettet... må ha det så stort for og få det til og sitte fast.. måtte bruke skruer :S Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Begynner å ta form nå! Men du bør jobbe litt mer med den side døra. Lenke til kommentar
danni Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 gleder meg til update igjen selv om jeg først fant denne tråden i sta hehe Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Begynner å ta form nå! Men du bør jobbe litt mer med den side døra. takk fuzzy^ skal jobbe mer med sidedøren ja... tar det i morgen. stikker du hit en tur etter skolen? gleder meg til update igjen selv om jeg først fant denne tråden i sta hehe Endret 7. september 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 skal jobbe mer med sidedøren ja... tar det i morgen. stikker du hit en tur etter skolen? Jeg ville heller hatt kanter istedet for runde hjørner... Får se om jeg kommer bort en tur.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 kk... fint det. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 kommer nok en update i dag også... er dere klare for det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Fint, hør med en glassmester om plexi Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Fint, hør med en glassmester om plexi HÆ?? Kå meine du med det? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Siden ingen var klar for update i dag så ble det ingen update i dag. Neida... Hadde ikke strøm på kameraet så slenger ut bilder i morgen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg er mer enn klar jeg Men har ikke skrivi så tells vel ikke? *Gledesegtilimorra* Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvor tykk er plexien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå