Kvammis Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Denne er bra (dvd brenner) EDIT: Den fås i Svart, Sølv og Hvit. Tengte meg litt om og kom på at du kanskje mente hvordan du skal feste de/det ! Endret 9. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 den dvd-brenneren er über digg, men den bråker litt for mye :\ er vell bare å få dempet vibrasjonen fra den så minsker vell støyen betraktelig Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 mente det ikke sånn *dårlig forklart* mente om noen som hadde et annet forslag til hvordan jeg kan gjøre det med cd rom løsninger Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 sry leste bare fort Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ute og jobber på prosjektet *tar Bilder* Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alt jeg klarer å si er: BRA! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har du fått det hk brett ditt? lurer i såfall på hvordan kvaliteten på det var? er jo ganske mye billigere enn lian li sitt Bra prosjekt du har her håper du finpusser plexi'n da, så du får et jevnt resultat BTW. har ikke lest alt, så sorry om jeg det er skrevet før Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 har ikke fått det enda. det ligger på postkontoret men jeg har ikke fått hentet det enda... henter det i morgen.... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kommer om rundt et kvarter 20 min ell no Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kommer om rundt et kvarter 20 min ell no *GledeSegMasse* Venter bare på updaten, så kan jeg sove trygt i kveld Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Update time sigen: her kommer bildene av min Uber CD rack: Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jaja, ser bra ut dette.. For en lyngdøling Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nice! men det er jo ikke HDD-rack, det er jo 2 5,25"-brønner Men det ser bra ut, håper ikke det kommer_for_mange riper i den. I så fall, kan jeg annbefale deg å pusse det i små sirkler med 40 pussepapir, blir en ganske bra effekt av det. Og hvis du har mulighet; Bor inn noen LED`s (kan legge ut bilde av effekten på et bord jeg har laget i skoleforbindelse i morgen hvis du/noen andre vil ) Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Deuz: takk [music] æ e lyngdøling æ [/music] Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nice! men det er jo ikke HDD-rack, det er jo 2 5,25"-brønner Men det ser bra ut, håper ikke det kommer_for_mange riper i den. I så fall, kan jeg annbefale deg å pusse det i små sirkler med 40 pussepapir, blir en ganske bra effekt av det. Og hvis du har mulighet; Bor inn noen LED`s (kan legge ut bilde av effekten på et bord jeg har laget i skoleforbindelse i morgen hvis du/noen andre vil ) wtf? jeg skrev CD rack Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Oooops... litt sliten etter å ha syklet endel i dag, og spilt undervannsrugby i 30-35min, og syklet hjem igjen i motvind, det er bare ca. 1 mil [music] Mellom bakkar og berg utmed haaaavet[/music] Endret 10. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå