Gå til innhold

Worklog Sandstorm! Lagd Nytt: UPDATE 15.01.06 Pics

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du fått det hk brett ditt? lurer i såfall på hvordan kvaliteten på det var? er jo ganske mye billigere enn lian li sitt :)

Bra prosjekt du har her :) håper du finpusser plexi'n da, så du får et jevnt resultat :D

BTW. har ikke lest alt, så sorry om jeg det er skrevet før :)

Lenke til kommentar

Nice! men det er jo ikke HDD-rack, det er jo 2 5,25"-brønner ;)

Men det ser bra ut, håper ikke det kommer_for_mange riper i den. I så fall, kan jeg annbefale deg å pusse det i små sirkler med 40 pussepapir, blir en ganske bra effekt av det. Og hvis du har mulighet; Bor inn noen LED`s (kan legge ut bilde av effekten på et bord jeg har laget i skoleforbindelse i morgen hvis du/noen andre vil ;) )

Lenke til kommentar
Nice! men det er jo ikke HDD-rack, det er jo 2 5,25"-brønner ;)

Men det ser bra ut, håper ikke det kommer_for_mange riper i den. I så fall, kan jeg annbefale deg å pusse det i små sirkler med 40 pussepapir, blir en ganske bra effekt av det. Og hvis du har mulighet; Bor inn noen LED`s (kan legge ut bilde av effekten på et bord jeg har laget i skoleforbindelse i morgen hvis du/noen andre vil ;) )

wtf? jeg skrev CD rack :D:p

Lenke til kommentar

Oooops... :blush: litt sliten etter å ha syklet endel i dag, og spilt undervannsrugby i 30-35min, og syklet hjem igjen i motvind, det er bare ca. 1 mil ;) [music] Mellom bakkar og berg utmed haaaavet[/music]

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...