Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Shiiit! hvor fikk du tak i den steinalder-loddebolten?! Btw: kult med litt frosty\ice look stå på! FU! den loddebolten e drit go og lodde med.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og det er vel en loddepistol? De pleier å være mye kraftigere enn en vanlig loddebolt, og egner seg ikke så godt til lodding av småelektronikk, siden det kan bli for varmt for komponentene. Men det er jo ganske digg med lys, og at den blir fort varm da. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 syntes det funket greit med den pistolen.. ble fornøyd med loddinge jeg da Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Luzifer har sagt ja til og mekke hjemmeside til Sandstorm Endret 6. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 kommer update på mandag regner jeg med.. da kanskje med ordentlig prøvmontering og ferdig front Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Skal bruke den neste gang... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 kommer update på mandag regner jeg med.. da kanskje med ordentlig prøvmontering og ferdig front *Glede seg* Gleder meg til å se fronten! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 hehe.. takk... vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med cd rommene... ideer??? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "Stealthe" dem med plexi? Tror det kunne blitt stiligt Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 ja... men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med den knappen som skal ut.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den kan du flytte til et annet sted, forlenge med plexi (lage hull i den "store" platen, og lage en liten plexibit som passer inni) eller ganske enkelt åpne drevene via "Min Datamaskin" Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 jah... tror jeg går for den siste jeg min datamaskin' Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvorfor ikkje uploade bildene til heiatufte? PS: Husk at maks bildestørrelse for ein worklogg er 400x400 og så vidt jeg ser er bildene dine ein del større! (Bare eit lite råd så ikkje tråden blir stengt) Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hehe.. takk... vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med cd rommene... ideer??? Du kan mekke et eget "feste-tower" av samme type plexi du bruker. Ta og etterlig (høyde, bredde, dybde) et feste-rack fra en annen kasse. Når du har montert den riktig så du får plass til cd-rommen mellom de to platene tar du å borrer hull til skruer. For å få dc-tunga ut av kassa skjærer du bare en liten slisse som er akkurat stor nok til tunga. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Du kan mekke et eget "feste-tower" av samme type plexi du bruker.Ta og etterlig (høyde, bredde, dybde) et feste-rack fra en annen kasse. Når du har montert den riktig så du får plass til cd-rommen mellom de to platene tar du å borrer hull til skruer. For å få dc-tunga ut av kassa skjærer du bare en liten slisse som er akkurat stor nok til tunga. Huh? EDIT: Luzifer har mekka hjemmeside til kabisset LINK: Siden Til worklog Endret 8. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 lyst til og lage bedre utseende???? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 lyst til og lage bedre utseende???? Vær fornøyd med det du får, jizez. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) ok... EDIT: ingen som har godt forslag til cd rommer??? Endret 8. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå