Gå til innhold

Noen spørsmål ang. Play.com

porcelaiN

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hørt mye fint om Play.com og jeg tenkte at jeg kanskje skulle bestille 1 par DVDer derifra. Men jeg har noen spørsmål ang. priser osv.

Jeg fant en DVD som kostet 150 NOK der, hvor mye ekstra må jeg betale i toll og porto og sånne ting i tillegg?

På forhånd takk.

Dette var kanskje litt feilpostet men jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Porto er gratis fra play.com og tollerne skal ikke ha noe fra deg hvis prisen er under 200 kr. Hvis du bestiller 5 filmer for 100 kr pr stk, blir jo prisen 500 kr. Men de sender hver film enkeltvis. Og derfor blir hver pakke på 100 kr, og du slipper å betale toll.

Lenke til kommentar

Tror det varierer litt, men det tar uansett ikke lenger enn en uke.

Må også anbefale deg å bruke www.dvdcompare.net for å sjekke om filmene har blitt klippet i. I England fjerner de ofte scener og klipp fra filmene for å få lavere aldersgrense og lignende. Her er noen ødelagte: Batman Returns, Batman Forever, Austin Powers: International Man of Mystery, Demolition Man, The Cable Guy, The Matrix, Mulan, Ichi the Killer, The Drop Zone, Dragon Heart, Eraser, Face/Off, Goldeneye, Hard Target, Lethal Weapon 2, Lethal Weapon 4, The Rock er noen som har blitt tuklet med. Helt tragisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...