porcelaiN Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Jeg har hørt mye fint om Play.com og jeg tenkte at jeg kanskje skulle bestille 1 par DVDer derifra. Men jeg har noen spørsmål ang. priser osv. Jeg fant en DVD som kostet 150 NOK der, hvor mye ekstra må jeg betale i toll og porto og sånne ting i tillegg? På forhånd takk. Dette var kanskje litt feilpostet men jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Porto er gratis fra play.com og tollerne skal ikke ha noe fra deg hvis prisen er under 200 kr. Hvis du bestiller 5 filmer for 100 kr pr stk, blir jo prisen 500 kr. Men de sender hver film enkeltvis. Og derfor blir hver pakke på 100 kr, og du slipper å betale toll. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Nice! Takk for info. Det er jo ganske så genialt. No more norske-dvd-sjapper! edit: Hvor mange dager tar det ca. før du får filmen du har bestilt? (jobbedager) Endret 10. april 2005 av Stish Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tror det varierer litt, men det tar uansett ikke lenger enn en uke. Må også anbefale deg å bruke www.dvdcompare.net for å sjekke om filmene har blitt klippet i. I England fjerner de ofte scener og klipp fra filmene for å få lavere aldersgrense og lignende. Her er noen ødelagte: Batman Returns, Batman Forever, Austin Powers: International Man of Mystery, Demolition Man, The Cable Guy, The Matrix, Mulan, Ichi the Killer, The Drop Zone, Dragon Heart, Eraser, Face/Off, Goldeneye, Hard Target, Lethal Weapon 2, Lethal Weapon 4, The Rock er noen som har blitt tuklet med. Helt tragisk. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Okey, det skal jeg gjøre. Takk Men er ikke sånne DVD'er jeg skal ha uansett, er mer dokumentarer og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå