touring_man Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som dere ser vil tabellen snart bli for stor til å vise alle tidene i hver enkelt runde, så da lurte jeg på om noen hadde noe forslag på hvordan? Kan godt bare ha Plassering og Poeng istedenfor tid og poeng. Kan bare ha tid, og krympe font størrelsen....mange muligheter her. Tidene ser vi jo under hver runde, så sammenlagttabellen trenger bare å ha plassering og poeng. Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som dere ser vil tabellen snart bli for stor til å vise alle tidene i hver enkelt runde, så da lurte jeg på om noen hadde noe forslag på hvordan? Kan godt bare ha Plassering og Poeng istedenfor tid og poeng. Kan bare ha tid, og krympe font størrelsen....mange muligheter her. Tidene ser vi jo under hver runde, så sammenlagttabellen trenger bare å ha plassering og poeng. Ja enig, men hvor har det blitt av alle de tidligere rundene? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Edit:Ja enig, men hvor har det blitt av alle de tidligere rundene? Jeg skrev tidligere at jeg kom til å fjerne disse etterhvert som rundene er over, pga mye greier og mye rot. Men er det sterke ønsker om å få de tilbake så kan jeg sikkert ordne det..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lag et nytt tabellbilde, og legg dette under det første. Det er vel det enkleste spør du meg... Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lag et nytt tabellbilde, og legg dette under det første. Det er vel det enkleste spør du meg... Det var en god idee ja . Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Lag et nytt tabellbilde, og legg dette under det første. Det er vel det enkleste spør du meg... Jepp, det kan jeg gjøre.... og ha to tabeller, en med tider og poeng fra runde 1 til 5, også kan jeg ha en med tider fra runde 5 - 10, og poeng totalt.... Endret 26. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hvordan ligger dere ann på runde 7? Jeg har kommet ned i 1.02xxx, men bare prøvd ut to biler. Uten NOS selvfølgelig. Endret 26. april 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har ikke starta ennå . Aner ikke hva slags bil jeg skal ta og har ikke såå mye cash tilgjengelig pga jeg ikke spiller så mye for tiden. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 0:59.xxx, brukte akkurat 100,000 inkl. oljeskift. Seff uten NOS Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har selv kommet ned i 1.02,xxx. håper jo å kunne komme under 1 min. Men prøver så lenge det er penger i kassa. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hvis noen har lite cash, er det bare å kjøre Deutsche touring car mesterskapet i european hall. Gir ca 1000000 cr. hvis du vinner alt og selger premiebilen. Dette gjør du på ca. 10 min i B-spec (øker hastigheten til x3 med R1 -> L1+høyrepil 2 ganger). Endret 26. april 2005 av touring_man Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvis noen har lite cash, er det bare å kjøre Deutsche touring car mesterskapet i european hall. Gir ca 1000000 cr. hvis du vinner alt og selger premiebilen.Dette gjør du på ca. 10 min i B-spec (øker hastigheten til x3 med R1 -> L1+høyrepil 2 ganger). Nice Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mange som har kommet under minuttet nå? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Mange som har kommet under minuttet nå? Har ikke fått kjøpt bil eller kjørt noe jeg, det blir på formiddagen i morra......så da får vi se..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har hatt utrolig liten tid denne uken, skal prøve å få kjørt noe i kveld..men er ikke sikkert jeg får det til heller . Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fant en mye bedre bil nå. Er nede i 0.59.xxx til nå. Skal nok prøve flere biler. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Dette ser ut til å gå dritt for meg..... er ikke i kjøreform idag merker jeg. Kommet ned 1:05, kan muligens ha feil bil da men.......hmm....skal få kjørt litt hos en kompis senere idag..... Og etter det skal jeg i 30årslag. Så ikke sikkert det skjer noe før i morra ettermiddag/kveld med oppdateringer og slikt. Husk at retningen er reverse folkens, holt på å glemme det selv gitt..... Endret 30. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Dette ser ut til å gå dritt for meg..... er ikke i kjøreform idag merker jeg. Kommet ned 1:05, kan muligens ha feil bil da men.......hmm....skal få kjørt litt hos en kompis senere idag..... Og etter det skal jeg i 30årslag. Så ikke sikkert det skjer noe før i morra ettermiddag/kveld med oppdateringer og slikt. Husk at retningen er reverse folkens, holt på å glemme det selv gitt..... Da kan du jukse litt da, siden du kan spille i morra. Tok lang tid for meg og finne ut den riktige bilen. Hvilke tider har folket? Endret 1. mai 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg klarte å sende feil rundetid. Så har sendt inn den andre nå. Den beste av de som gjelder. Sry! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har ikke fått tid til å kjøre noe i det hele tatt denne uka . Jobbet hver eneste dag ink. lørdag..og mye å gjøre ellers også. Men er sterkere tilbake neste runde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå