Lotus-Omega Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har fått prøvd litt diverse setup og har nå kommet ned på en tid som er 2:57,xxx. og denne blir nok mailet inn ettersom jeg dra i kveld Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Har fått prøvd litt diverse setup og har nå kommet ned på en tid som er 2:57,xxx. og denne blir nok mailet inn ettersom jeg dra i kveld Bra tid! Har bare kommet til 3.01xxx jeg, men så har jeg ikke prøvd så mye. Endret 21. april 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lå an til gull på lisens IA-15 nurburgring etter pacecar med 190 evo. Og så bremser den idiotbilen så mye i siste sving at jeg får penalty!!!!!!! Skulle vært lov å kjørt forbi fyren Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lå an til gull på lisens IA-15 nurburgring etter pacecar med 190 evo. Og så bremser den idiotbilen så mye i siste sving at jeg får penalty!!!!!!! Skulle vært lov å kjørt forbi fyren Det er kjipt, skjedd mange ganger med meg og. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Denne tar likevel kaka! Mission 34 SLR på Nurburgring: Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hahhaa.....det der må være ekstreeeeemt kjedelig. Kjøre i 9 min, så tape med noen få hundredeler. Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hvilken tid har dere på runde 6 til nå??? Jeg har kommet ned til 3.00.xxx nå. Endret 23. april 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvordan tid har dere på runde 6 til nå??? Jeg har kommet ned til 3.00.xxx nå. 2:58.xxx. Fant ut at det var mest å hente i siste skarpe sving før langsletta og de to svingene før målpassering, ellers er det stort sett full gass med to unntak. Lykke til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja da var runde 6 levert. Jeg endte opp på 2:57,xxx jeg og..så dette kan bli spennende . Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja da var runde 6 levert. Jeg endte opp på 2:57,xxx jeg og..så dette kan bli spennende . Så bra du har begynt å kjøre da! Forbedra deg noe voldsomt. Hva gjorde du med innstillinger for å få den tiden? Lenke til kommentar
superman Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) 2:57 her og Hadde egentlig 2:59,0, men tenkte jeg skulle skifte olje og prøve én gang til. Den gikk nemlig litt seinere på langstrekken enn tidligere. Toppfarten forble den samme, men tiden ble visst mye bedre... Skjønner ingenting Merket tydelig at den tapte toppfart etterhvert som jeg kjørte.. Hadde selvfølgelig ikke endret noen instillinger Edit: kan hende jeg har dratt den ufrivillig litt for langt ut på girene av og til. Pælmet gassen i bånn noen ganger når jeg snurret for n-te gang og (ja, det var ufrivillig ) Har vel kanskje skadet motoren... Endret 23. april 2005 av superman Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja da var runde 6 levert. Jeg endte opp på 2:57,xxx jeg og..så dette kan bli spennende . Så bra du har begynt å kjøre da! Forbedra deg noe voldsomt. Hva gjorde du med innstillinger for å få den tiden? Har en tuneup-guide jeg brukte for super high speed på gear ratios og suspension. Toppfart på langstrekket ble da 388 km/h. Downforce 25% bak og 50% foran, oljeskift mange mange ganger. De forrige rundene har det liksom alltid vært noe som jeg måtte fikse på..men nå klaffa rett og slett alt perfekt . Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De forrige rundene har det liksom alltid vært noe som jeg måtte fikse på..men nå klaffa rett og slett alt perfekt . Kjørte f*** meg en perfekt runde, men glemte hele forbanna oljeskiftet!! fikk maks 376-381 på langstrekka Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De forrige rundene har det liksom alltid vært noe som jeg måtte fikse på..men nå klaffa rett og slett alt perfekt . Kjørte f*** meg en perfekt runde, men glemte hele forbanna oljeskiftet!! fikk maks 376-381 på langstrekka Hadde 396km/t på langstrekka. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Runde 7! Kommer nok når totte har våknet, stått opp, kommet seg hjem og boota opp maskinen. 5-6 tida? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ser ut som totte er litt seint oppe i dag i forhold til hva som er normalt for han Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ser ut som totte er litt seint oppe i dag i forhold til hva som er normalt for han Ja, han var treig nå. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Neste ukes runde kan dere allerede begynne å glede dere til. For det gjør jeg. Har ikke bestemt meg helt enda, men det skal bli en litt spesiell en, krever litt mer enn kjøre kløkt. Sitter her og gleder meg. Mens jeg venter på neste runde prøver jeg å vinne tuning car cup i professional med en Amuse S2000 R1, tror det kan gjøres å klare det (200 A-spec poeng), men det er hardt. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hei dere, og beklager folkens. Med forsinkelsen. Jeg får tabellene ut i løpet av morgendagen, og den nye runden. Har vært i oslo i helga, og er ikke hjemme enda. Ny runde og oppdaterte tabeller kommer i morra ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå