Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Om vi skal ha fler folk til ligaen bør vi egentlig ta en reset og starte på ny, det er nå iallefall min mening . Ja, er litt enig i det jeg og. Men jeg tenkte hvis vi kjørte ut runde 10, og kårer en vinner, så kan vi promotere litt mer og danne en større liga med skikkelig webside senere. Superman: Jepp, bruker en god lettkjørt bil, med en bane som om jeg ikke tar helt feil har vært med fra de første GT spillene så blir det ofte jevnt. Tror det blir voldsomt mye mer spredd om vi kjørte nür med en LM bil f.eks. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 fikk dessverre ikke levert tiden min for runde 2... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Da var tida ute. Lager tabellene om litt.....Oppdaterer post 1 og 2 i løpet av en times tid. Så nå kan dere konsentrere dere om Runde 5! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Da er det gjort. Er det noen feil som dere kan se må dere si ifra. Er tilbake på nett i morra formiddag. GutteKlubb Møte ikveld. Lenke til kommentar
superman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Oj, der var det en som kom farlig nærme meg. Synes 10 poengs ledelse, som jeg hadde før, etter 4 runder var litt vel mye ja Mistet nå bare ett poeng... phew Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da har jeg sendt inn min tid =). Tror dette kan bli en spennende runde! Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Bekrefter at tidene til Mgs og Alastor er inne. Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet ned i 1.22.xxx nå. Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hei Totte. Jeg må sende inn for Jonaz.R og, så nå får du snart to pm'er fra meg. Greit? Endret 16. april 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
superman Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet ned i 1.22.xxx nå. Det har jeg og...og kanskje også enda lenger Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har kommet ned i 1.22.xxx nå. Det har jeg og...og kanskje også enda lenger 1.21 altså? Det er mulig det ja, men jeg gidder ikke mer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og da venter vi spent på resultatet ..*trommevirvel* Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Stått opp nå....så tabellene kommer snart. Må bare hjem først....hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Haha. Skikkelig guttekveld ja Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hehe, guttekvelden var på fredag, igår var det 30årslag! Nå er det jobb, men har oppdatert tabeller og runde info nå. Legg merke til banen på runde 6, den er reverse! Lykke til. Gratulerer med nok en runde seier Superman! Endret 17. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Wow. Jeg ble nr 2! :!: Grattis superman EDIT: Hvor får jeg tak i minoltaen? Endret 17. april 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Wow. Jeg ble nr 2! :!: Grattis superman EDIT: Hvor får jeg tak i minoltaen? Husker ikke, må vinnes tror jeg. Skal finne ut av det senere, men sikkert noen andre her på forumet som vet hvordan! Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Nå er det jobb, men har oppdatert tabeller og runde info nå. Legg merke til banen på runde 6, den er reverse! Lykke til. Føler meg litt dum som må spørre, men hvordan kjøre Sarthe II revers?? Forskjellen mellom Sarthe I og II er såvidt jeg vet med/uten svinger på langstrekka. Kjørte en testrunde nå på begrederlige 3:20, minoltaen oppfører seg jo som en parkinsonpasient i høy fart, noen tips til tuning, har prøvd hard/myk fjæring ulik høyde uten særlig effekt. Endret 17. april 2005 av touring_man Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Når du skal velge bane i world circuits, så kan du trykke pil opp og ned for å velge normal/reverse. Lenke til kommentar
superman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Nå er det jobb, men har oppdatert tabeller og runde info nå. Legg merke til banen på runde 6, den er reverse! Lykke til. Føler meg litt dum som må spørre, men hvordan kjøre Sarthe II revers?? Forskjellen mellom Sarthe I og II er såvidt jeg vet med/uten svinger på langstrekka. For å kjøre motsatt retning, trykker du "pil ned" rett før du velger banen du skal kjøre på. Retningen står under ikonet til banen. Forskjellen på de to banene er bare svingene på langstrekken, ja. Er dette banen uten svingene? Edit: takker for gratulasjoner Sa ikke det var langt under 1:22 Endret 17. april 2005 av superman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå