Tor Anders Berven Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Dermed forandrer jeg ikke tabellene før fredag kveld, også på søndag igjen. For de som . Du trenger vel ikke og forandre poeng og slikt før til fredag kveld da alle har sendt inn, så slipper du så mye arbeid. Ja, ikke sant..... Hehe Endret 13. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Vel, nå har jeg fått ny bil, skiftet olje på den og fiksa litt på det som var mulig å fikse på. Har nå tid ned mot 1:24 EDIT: Er med på den totte- Endret 13. april 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Det som er litt mer spennende er om vi holder tusendelene for oss selv, så blir det litt ekstra spennende når tabellene kommer på søndag..... Bare et forslag, enhver gjør hva de måtte ønske....slenger det ut i lufta liksom.... Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg er med på den Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 har snart 1.23***, men skal nok klare 1.22 Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Ligger på 1:23.*** nå. Kjørt litt til og kommet meg ned i 1:22,xxx Endret 16. april 2005 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Har en følelse av at dette blir en jevn runde, og det er gøy. Spenningsfaktoren stiger...... Jeg vil gjærne høre forslag om runder fremover, kanskje litt forskjellig opplegg for en runde f.eks. Idealtid, hadde det vært noe? En bestemt tid som ikke er for rask for noen og ikke så lett for noen at de kan stoppe og rulle over streken. Bygger jo mye på flaks....men spennende da. Endret 14. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg tror ikke jeg har så lyst til å gå for idealtid. Er å kjøre fortest mulig jeg har lyst til . Men ja, dette kan bli en spennende runde! . Må kjøre noen runder til jeg gitt...vil forbedre tiden min! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeg tror ikke jeg har så lyst til å gå for idealtid. Er å kjøre fortest mulig jeg har lyst til . Men ja, dette kan bli en spennende runde! . Må kjøre noen runder til jeg gitt...vil forbedre tiden min! Enig egentlig....blir jo liksom ikke kult å kjøre passe fort...hehe. Tenkte jeg skulle slenge ut et dårlig forslag, så dere andre turte å slenge ut deres dårlige forslag! hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vil gjerne ha en runde hvor vi får x anntall penger til å tune en bil. Inkludert oljeskift og spoiler og alt . Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg synes vi trenger en runde med Toyota minolta! fulltrimmet på nurburgring!! Noen enige? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 og et par lisens tester (special license) hadde vært gøy. Kanskje også rally hadde vært noe.. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vil gjerne ha en runde hvor vi får x anntall penger til å tune en bil. Inkludert oljeskift og spoiler og alt . Den er lur, den kommer garantert! Når får vi se. Villmans bil på nurburgring er jo sprekt, vanskelig. Slitsom. Men spennende. Lisenser har jeg nevnt....litt usikker på når, men regner med det. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tilbake fra ferie, klør etter å kjøre, 4 runder nå med GTR'en og nede i 1:24, tror det er masse å hente på å ta siste svingen før mål helt perfekt og bevare farten rundt 170-180 km/h. Masse småfeil å rydde opp i selv om jeg kjenner banen godt (og det er veigrepets skyld!!). Bra jobb Totte!!! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Tilbake fra ferie, klør etter å kjøre, 4 runder nå med GTR'en og nede i 1:24, tror det er masse å hente på å ta siste svingen før mål helt perfekt og bevare farten rundt 170-180 km/h. Masse småfeil å rydde opp i selv om jeg kjenner banen godt (og det er veigrepets skyld!!). Bra jobb Totte!!! Takk for all ros! Nå er jeg nedi 1:22 something her.....Det var godt å få kjørt litt. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Sånn, da er det kun ganske nøyaktig 10timer til tabeller og tider ut runde 4 er klare. Stå på folkens! Ps: Vi trenger fler folk til ligaen. Og damer kanskje? Noen som vet om noen. Ut å rekruter! Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Nå sender jeg nesten alle tidene på en gang, eller skal de sendes alene? Edit: Glem det, stå vist at jeg sender en og en. Jeg har kjørt 1.23.xxx på runde 5 til nå. Endret 15. april 2005 av -Supraguy- Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Bare en litt info og veiledning, dere trenger kun skrive tiden når dere sender inn, for avsender er jo brukernavn. Bare dere tittelerer(emne) med Runde #, og skriver tiden med #:##,### kolon mellom min og sek, komma før tusendeler. Bruker excel og copy/paste. Endret 15. april 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Om vi skal ha fler folk til ligaen bør vi egentlig ta en reset og starte på ny, det er nå iallefall min mening . Lenke til kommentar
superman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hmm...på denne banen var det lite å hente liksom. Ingen steder der man kunne tjene mye tid. Tror det blir veldig jevnt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå