touring_man Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hadde trøblete internett i natt, fikk ikke sendt resultatene før en stund etter fristen, håper det går i orden for alle. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Tabbelen og tidene blir oppdatert i morgen kveld. Er skikkelig dårlig idag..... Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bra at du satt opp runde 8! Gleder meg til resultatene. BTW: Ble mye surr, men BHP på bilen på runde 7 står i den første (571BHP) og den riktige tiden står i den siste pm'en. Sorry! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Sånn, da er tabeller og ting oppdatert. Sorry for forsinkelsene for tida. Har så ufattelig mye å gjøre. Har ikke rukket å kjøre noe særlig selv heller som dere ser.... Grattis Superman, bra valg av bil btw , rakk bare å kjøre et kvarters tid på lørdag så det gikk dritt for meg gitt.... Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ble ganske jevnt der ja. Ble utrolig imponert med Corvetten etter og ha testet Caterham, Lotus cerbera speed six, mx-5, impreza. Den knuste de! Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 '62 Buicken er utrolig god å kjøre til å være en gammal "muscle car". Prøvde med HPA golfen først, men klart bare 1:00.xxx. Greide å presse Buicken ned i 0:59.068 nå, men det hadde ikke hatt noe å si på plasseringen. Til Totte: Kanskje vi får flere deltagere hvis du reklamerer for ligaen her: http://www.granturismo.no/forum/phpBB2/viewforum.php?f=6 og her: http://no.playstation.com/user/forums.jhtm...6locale%3Dno_NO Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 '62 Buicken er utrolig god å kjøre til å være en gammal "muscle car". Prøvde med HPA golfen først, men klart bare 1:00.xxx.Greide å presse Buicken ned i 0:59.068 nå, men det hadde ikke hatt noe å si på plasseringen. Til Totte: Kanskje vi får flere deltagere hvis du reklamerer for ligaen her: http://www.granturismo.no/forum/phpBB2/viewforum.php?f=6 og her: http://no.playstation.com/user/forums.jhtm...6locale%3Dno_NO Har gjort det, og det ble desverre fjernet. Reklame for andre forum på andre forum er ikke veldig populært. Jeg syns det er veldig rart at ikke fler er interessert i å kjøre liga.... kanskje det er fordi det er så lite kontinuerlig.....litt langtekkelig kanskje?!! Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 '62 Buicken er utrolig god å kjøre til å være en gammal "muscle car". Prøvde med HPA golfen først, men klart bare 1:00.xxx.Greide å presse Buicken ned i 0:59.068 nå, men det hadde ikke hatt noe å si på plasseringen. Til Totte: Kanskje vi får flere deltagere hvis du reklamerer for ligaen her: http://www.granturismo.no/forum/phpBB2/viewforum.php?f=6 og her: http://no.playstation.com/user/forums.jhtm...6locale%3Dno_NO Har gjort det, og det ble desverre fjernet. Reklame for andre forum på andre forum er ikke veldig populært. Jeg syns det er veldig rart at ikke fler er interessert i å kjøre liga.... kanskje det er fordi det er så lite kontinuerlig.....litt langtekkelig kanskje?!! Ikke vet jeg. Jeg vet om et sted jeg nok kan få flere inn hit jeg. Tenkte å vente til det nærmer seg slutten først. (runde 10) Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Det er bra. Får kjøre litt mer annerledes opplegg for neste Liga. Da kan jeg oxo samkjøre forum og webside. Kan i første omgang gjøre det veldig enkelt på sidene. Så ser vi. Om dere fortsatt er interessert i meg som "leder" da. Har tenkt på å stemme over rundene f.eks. Sette opp 5 - 10 alternativ før hver runde. Mye man kan få det litt mer moro med. Bra om dere kommer med innlegg oxo, rundt alternativer om liga'n. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kanskje det er en fordel og si hvilken av susuka banene som gjelder for denne ukens runde? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Kanskje det er en fordel og si hvilken av susuka banene som gjelder for denne ukens runde? Det er hele susuka banen....den som man kjører i formel 1. Rettes nå om litt.. Suzuka Circuit Endret 2. mai 2005 av Totte- Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kanskje det er en fordel og si hvilken av susuka banene som gjelder for denne ukens runde? Det er hele susuka banen....den som man kjører i formelen. Rettes nå om litt.. Suzuka Circuit ok, Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Den skylinen høres ut som den har lyddemper! (bomull i potta?) tid etter 4 runder 2:13.xxx Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er bra. Får kjøre litt mer annerledes opplegg for neste Liga. Da kan jeg oxo samkjøre forum og webside. Kan i første omgang gjøre det veldig enkelt på sidene. Så ser vi. Om dere fortsatt er interessert i meg som "leder" da. Har tenkt på å stemme over rundene f.eks. Sette opp 5 - 10 alternativ før hver runde. Mye man kan få det litt mer moro med. Bra om dere kommer med innlegg oxo, rundt alternativer om liga'n. Selvfølgelig vil vi ha deg som leder. Hvertfall jeg! Lenke til kommentar
superman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Oj, der ble det jevnt ja! Hadde ikke tid til å prøve mer enn én bil, men trodde golfen var mye bedre enn de andre Jaja... Og Totte, ingenting imot å ha deg som ""leder"". Men hadde vært greit om rundene sluttet på søndagen. Men om det blir no problem å fikse tabeller og sånt i hverdagen, så er det ikke noen stor fare akkurat. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Totte, du gjør en god jobb! Forslag: Lag en egen internettside for resultater, så kan folk fra forskjellige forum bli med, uten at innleggene blir slettet pga "forumlink i annet forum" Lenke til kommentar
Guy Mann-Dude Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei medråkjørere! Jeg er interessert i å hive meg med på GT4 liga..min rl GT4 kompis nekter å konkurerre med tidene mine og serverer hvite løgner om at han ikke har prøvd osv... så det blir litt kjedelig å bare konkurrere med seg selv. Ellers så jeg det var noen som ikke likte NOS her, men der må jeg si meg uenig: NOS får bilen til å gå fortere ERGO: det er en bra ting!! =))) Dette skal jo være "real driving simulator" og NOS is real! (iallefall når det gjelder gatebiler) GT4 sin versjon er visstnok korrekt simulert med en effektøkning på 50-100hk (avhengig av om man instiller på kraft eller varighet) Det krever også en anelse taktikk å porsjonere det ut riktig slik at man får maks igjen for den lille dosen man har til rådighet. Iallefall på lange Nurburgring..(stort sett nurburg jeg har kjørt. soleklar favorittbane, så hadde jeg fått bestemme hadde jeg gått for 10 runder nurburgring med 10 forskjellige biler...) Forslag til runde: Nurburg med topptrimmet TVR Cerbera Speed 12! Lenke til kommentar
-Supraguy- Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei medråkjørere! Jeg er interessert i å hive meg med på GT4 liga..min rl GT4 kompis nekter å konkurerre med tidene mine og serverer hvite løgner om at han ikke har prøvd osv... så det blir litt kjedelig å bare konkurrere med seg selv. Ellers så jeg det var noen som ikke likte NOS her, men der må jeg si meg uenig: NOS får bilen til å gå fortere ERGO: det er en bra ting!! =))) Dette skal jo være "real driving simulator" og NOS is real! (iallefall når det gjelder gatebiler) GT4 sin versjon er visstnok korrekt simulert med en effektøkning på 50-100hk (avhengig av om man instiller på kraft eller varighet) Det krever også en anelse taktikk å porsjonere det ut riktig slik at man får maks igjen for den lille dosen man har til rådighet. Iallefall på lange Nurburgring..(stort sett nurburg jeg har kjørt. soleklar favorittbane, så hadde jeg fått bestemme hadde jeg gått for 10 runder nurburgring med 10 forskjellige biler...) Forslag til runde: Nurburg med topptrimmet TVR Cerbera Speed 12! Så bra at det kom flere! NOS er ikke gøy, aldri sett noen som bruker dette i racing i virkeligheten, og tidene vil ikke komme til å bli like jevne heller. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) EDIT: Hei medråkjørere! .................soleklar favorittbane, så hadde jeg fått bestemme hadde jeg gått for 10 runder nurburgring med 10 forskjellige biler...) Forslag til runde: Nurburg med topptrimmet TVR Cerbera Speed 12! Det er ingen her som er imot nos, men da vi kjører runde på runde for å åpnå en skikkelig god tid er det litt frustrerende å gå ut og inn i "free run" for å få ladet opp NoS siden denne blir brukt opp på en runde da man gjør så godt man kan for å kjøre fortest. Og jeg ville nok kanskje brukt % økning når man snakker om NOS, for dette avhenger selvsagt av effekt grunnlaget i motoren. Endret 3. mai 2005 av Totte- Lenke til kommentar
Guy Mann-Dude Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skjønner problemstillingen din hvis man kjører mange runder på en kort bane Totte, men jeg har jo bare kjørt kjempelange nurburg så det blir ganske stusselig på langstrekka på slutten der uten NOS...sarthe II gjelder litt det samme synes jeg, vet jo at de ikke bruker NOS i proff racing, men "sivil" racing med gatebil brer jo mer og mer om seg? Og..this is a GAME dammit! =) Det er jo forøvrig selvsagt riktig det med ytelsesøkning i prosent ikke i hk..de hk tallene kom fra en eller annen GT side..mulig de mente 50hk for de motorsvake bilene og opp til 100hk boost for de med størst motor.. at ikke tidene blir like jevne skjønner jeg ikke, for hvis alle har likt utstyrte biler kommer det jo kun an på mannen bak spakene uavhengig av 1200hk, slicks og NOS eller 79hk, gammel olje og sports super hard...? Uansett, bare man blir enig på forhånd så det blir likt for alle er jo saken grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå