mikaragua Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) EDGE vs. Chris Benoit i buret Farlig kamp. Særlig slutten! EDGE river av seg håret :!: Når er det han ikke gjør det da? Edge er morsom med haka si og når han drar håret bakover osv. Hehe, må le litt av JBL da han sa "I quit". Edit: Leif. Endret 27. mai 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Noen kamper som dere kan annbefalle meg å laste ned? EDIT: Hvor laster dere ned fra? Endret 28. mai 2005 av xerminx Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 xerminx, det er ikke lov å linke til sider med slikt stoff. Det er ikke helt lovlig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Å ja... Hehe, sorry. Men går det ann å sende pm eller noe? Jeg kan gi deg msn adressen min eller noe! Edit: Gjorde jeg noe ulovlig nå? Endret 28. mai 2005 av xerminx Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Edit: Gjorde jeg noe ulovlig nå? Nei, jeg tror ikke det Send meg en PM med MSNen din Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Gidder noen å slenge opp bilder av WWE gutta? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det kan jeg.. Her er noen bilder utenfor ringen, om du vil ha innenfor (in action) er det bare å si ifra Chris Benoit: Chirs Jericho: Shelton Benjamin The Masterpiece - Chris Masters (selvom det kanskje ikke kan sees så godt på bildene så har denne karen her SYKT med muskler) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Brock Lesnar: (se på skulderne hans <- Den legendariske Hulk Hogan Jeg må bare.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Brock Lesnar: (se på skulderne hans Denne muskel gruppen er vel til nakken så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hulk spiller i Rocky han ? hørte han veide 390 lbs? er ikke det sjukt mye? Han er jo ikke feit .. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg trodde han veide rundt 309lbs jeg? Men du har kanskje rett. Han var jo 6'7 foot høy og han er ganske stor. Han er ikke feit, men han er veldig kraftig. Hulk spilte i Rocky ja. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hulk spiller i Rocky han ? hørte han veide 390 lbs? er ikke det sjukt mye? Han er jo ikke feit .. Han er 196 cm høy og veide 138 kg på sine beste dager. Thunderlips (som var Hogans rolle) var 210 cm høy og veide 180 kg. Lenke til kommentar
The Peepmaster Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) føler nesten at jeg må bumpe denne isteden for å lage en ny tråd jeg! Vel, det har skjedd mye innen WWE iløpet av tiden denne tråden har sunket bakover i arkivet. Cena har hatt plenty av fighter mot Angle, Eddie er dau, Batista er skadet og Masters er maineventer! hohoho! AMEN! BANG, BANG og Have a nice Day! edit: og ja, christian har foresten sluttet. gått fra sin flotte jobb i wwe til taperne i tna Endret 13. desember 2005 av The Peepmaster Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Prøver å gjenopplive denne tråden da starten på 2006 har vært helt sinnsyk: Edge cashet inn sin Money in the Bank etter elimination chamber-matchen på NYR. Han VANT over John Cena og ble dermed den nye WWE-champion. Batista ble skadet av Mark Henry og har trukket seg som World Champion. Kurt Angle møtte opp på over the top rope battle royale og vant. Kurt Angle ny World Champion. Skuespill rocks! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Gleder meg så sinnsykt til Royal Rumble nå. Det er vel da Cena får sin rematch mot Edge..? Cena er vel favoritt, men tipper at Lita ødelegger sjansene hans ved å hjelpe Edge. Dessuten var han jo The Champ ganske lenge. Hehe, Cena bør nesten alliere seg med en eller annen han også. Det vil også si at Kurt har drafta over til Smackdown? I morgen har han kamp mot Shawn Michaels, de har tapt og vunnet en kamp mot hverandre nå, så det blir et slags "siste oppgjør" Jeg ergrer meg både grønn og lilla over Mark Henry og MNM, spesielt Melina som både saksøker Batista og bruker Mark Henry som "beskyttelse". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 har skjedd mye morro innen wwe nå ja. likte spesiellt godt at Angle tok WHC belte. han har gjort det ganske bra i det siste, men jeg syntes virkelig han kan kvitte seg med daivari. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Daivari er latterlig. Snakker skikkelig gebrokkent engelsk, og av og til skriker han på arabisk. Så på "Daivari remember Eddie Guererro", da snakket han omtrent perfekt. Edit: Engelsk, altså. Har han gjort noe nytte for seg, egentlig? Ikke som jeg kan komme på. Endret 15. januar 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 han passet med hassan, men det er fjollete at han skal dilte etter kurt. enkelt og greit. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes Daivari er en fantastisk sidekick til heelen Angle. Han irriterer ca samtlige i publikum, noe som alene gjør meg godgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå