Gå til innhold

World Wrestling Entertainment

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal se RoyalRumble 2004 hos en venn i dag! :D

Begynte først å se på Wrestling desember - januar eller noe. Så jeg har ikke sett det før. Men en venn av meg var så dust i huet at han klarte å røpe til meg at Chris Benoit vant da. Det er jo uannsett mange kamper på en RoyalRumbe, ikke bare Smackdown vs Raw greia..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Dumt at RR ikke gikk på ZTV. Hadde veldig lyst til å se det. Heldigvis har jeg fått tak i noen utvalgte scener, men det er ikke alt..

Vant Chris Benoit? Heftig...

Lenke til kommentar

PErsonlig er jeg glad for at de har slutta å sende det :roll:

Er lei av å se småbarn som brøler "Batista Bomb!!!" og slår til hverandre og griner og bærer seg.. :nei:

Er man ordentlig interessert laster man ned, men folk blir visst påvirket da også

Til og med i høyere alder :p

Lenke til kommentar

Til og med folk som er eldre enn meg og på min alder(14) er helt gale etter wrestling og har masse skrubbsår på albuene og nakkesleng og alt mulig rart..

Bare etter å ha sett på wrestling. På TV!!

Argh.. Som de sier: Dette er underholdning, men skadene er ekte, så hvor du enn er, hvem du enn er, ikke prøv dette hjemme ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Judgement Day i går.

SPOILER!!!

Cena slo JBL i en "I quit"-kamp, om tittelen altså. :D

Booker T slo Kurt Angle.

Rey Mysterio slo Eddie Guerrero etter diskvalifikasjon. :D

MNM slo Charlie Haas og Hardcore Holly, kamp om Tag Team-tittelen.

Orlando Jordan slo Heidenreich i kamp om US-tittelen

Carlito slo Big Show.

Paul London slo Chavo Guerrero i kamp om Cruiserweight-tittelen.

Det er det jeg kommer på i farta. Alle kampene endte som de burde, utenom Tag Team-kampen, US-kampen og at Carlito vant.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Oi, unnskyld. Tenkte ikke på det.

Kampene er vel ikke ute før i morgen eller noe sånt.

Selvfølgelig ser jeg på RAW også. Er bare litt mer fan av Smackdown for øyeblikket, er så mange intriger nå.

Jeez, den såpeserien dette her. :)

I kveld er det Batista - Edge, det blir spennede. Håper Batista beholder tittelen sin. Det fortjener han, selv om Edge har vunnet en god del i det siste.

Lenke til kommentar

Jeg har glemt å laste ned RAW denne uka! :ohmy:

*kjappe seg*

Selv kan jeg ikke fordra Batista, det gliset hans.. Uff! <_<

Jeg syntes ikke han fortjener å holde WHC-tittelen, han har bare fått et skikkelig push det siste halvåret/året. Men jeg er sikker på at det er mange her som er uenig med meg.

Men på den andre siden liker jeg heller ikke Edge. Jeg liker han verken som wrestler eller hans ekte "jeg".

Du vet vel hvorfor pulikum roper til Edge og Lita; «You screwed Matt»? ;)

Triple H 4 teh win! :w00t:

Jeg gleder meg utrolig mye til draftingen skal begynne, håper SmackDown! kan få en "litt" bedre roster nå, IMHO så har de egentlig mesteparten elendige wrestlere.

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Armageddon 2000(?) Hell in a Cell (6-man Hell in a Cell match)

The Rock vs. Kurt Angel vs. The Undertaker vs. Rikishi vs. Stone Cold Steve Austin vs. Triple H for World Heaviweight Championship belte :)

En av dem beste matchene noen sine!

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...