mikaragua Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men det er litt dumt med sånn hat og slikt. Hvorfor det? Det fyrer jo opp hele greia før kampen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja. syntes det er fint med krananglinga jeg. gir litt ekstra show! som alt det med Randy Orton og Undertaker. puh! det var morro! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men det er litt dumt med sånn hat og slikt. Hvorfor det? Det fyrer jo opp hele greia før kampen. Tja, si ikke det. Blir nesten litt falskt. Men men.. Er helt enig med erlend, akrobatene ruler. Særlig Rey og RvD. Gøy når de spiller på lag. Liker ikke brødrene bashams. De er så feige. Liker ikke når folk jukser. Unntatt Eddie Det er jo derfor han er der... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eddie eier! han er konge tøff! "i lie, i cheat, i steel!" liker Rob jeg også, men mysterio er bare ufyslig! liten stygg kar men han er god da. det skal han ha Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eddie eier! han er konge tøff!"i lie, i cheat, i steel!" liker Rob jeg også, men mysterio er bare ufyslig! liten stygg kar men han er god da. det skal han ha Alle der er jo stygge da Unntatt Lita Fint hår på den dama... Lite kvinnewrestling, forresten... Why? De er da like flinke som mennene? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lite kvinnewrestling, forresten...Why? De er da like flinke som mennene? er vel mange som ikke syntes det er like underholdene da. jeg personlig syntes det blir helt feil med smakre damer som river, sliter og kaster hverandre rundt. slossing er for menn, damer skal bare være pene og sitte på sidelinja :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lite kvinnewrestling, forresten...Why? De er da like flinke som mennene? er vel mange som ikke syntes det er like underholdene da. jeg personlig syntes det blir helt feil med smakre damer som river, sliter og kaster hverandre rundt. slossing er for menn, damer skal bare være pene og sitte på sidelinja :!: Nei, nei, nei. Det er det verste jeg har lest på forumet. Mannssjåvinist. Om kvinner kan noe like godt som menn, burde ingenting hindre dem i å gjøre det. Også når det gjelder ting som er farlige. Skal ikke kvinner få lov til å ta risker fordi noen menn vil ha noe vakkert å se på fra sykesenga? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, nei, nei. Det er det verste jeg har lest på forumet. Mannssjåvinist. trudde ved "le" smilyen at du skjønte at jeg spøkte jeg Om kvinner kan noe like godt som menn, burde ingenting hindre dem i å gjøre det. jeg er enig med deg jeg. min personlige wrestlingdiva-favoritt er Trish Stratus. hovedgrunnen er at det var så festlig å se hu og christian denge dritten ut av jericho Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Synd at Rob er ute på ubestemt tid og at Rey og Eddie er uvenner. Rey, ufyselig, stygg? Joda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 er rob ute ? hvorfor?! rey er stygges mest pga han er så grådig liten! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Han var ganske skada i kneet, men var kar nok til å stille opp i en kamp om Tag Team-tittelen sammen med Rey, de møtte Bashams. Rey måtte egentlig gjøre alt alene siden Rob ikke kunne gjøre stort. Til slutt ble han overmannet og Bashams kjørte ståltrappa rett i beinet til Rob. Kanskje merka at Rob ikke har vært med siden hvertfall januar en gang? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei, nei, nei. Det er det verste jeg har lest på forumet. Mannssjåvinist. trudde ved "le" smilyen at du skjønte at jeg spøkte jeg Om kvinner kan noe like godt som menn, burde ingenting hindre dem i å gjøre det. jeg er enig med deg jeg. min personlige wrestlingdiva-favoritt er Trish Stratus. hovedgrunnen er at det var så festlig å se hu og christian denge dritten ut av jericho Jadda, skjønte at du kødda Skule bare vekke litt oppsikt. Er déééét Rey uten maske? Han er jo bare en liten guttunge! Fy søren Hvordan kan enliten gutt ha sånn stemme? Hva ér det han har drevet med? Til slutt ble han overmannet og Bashams kjørte ståltrappa rett i beinet til Rob. :mad : Det er derfor jeg ikke liker Bashams. Blir nesten som Hotel Cæsar Alle har sine fiender i serien og alle har sine favoritter. Vettu, i natt drømte jeg at Jens August kom tilbake, men ingen kjente han igjen fordi han hadde tatt skjegget.... (Jeg er syk, forklarer det noe?) :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er en svær såpeserie hele greia, blir nesten sånn, men kan være ganske morsomt det også. Vegard: ikke gjør narr av Rey. En liten gutt? Han er 30 år. Forresten, debutantene MNM er nye Tag Team Champion, de slo Eddie og Rey på torsdag. Veldig synd, de juksa faktisk også, typisk. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg hater MNM eller hva de heter, er de ikke folka til Carlito? Så på WWE.com at de banka Rey: Carlito satt i en stygg strandsol og så ut som han kjeda seg. Den stygge dama drev å ropte og skreik til Rey, mens de to langhåra dustene med pelskåper drev og banka han! Det er da jeg får lyst til å hoppe inn i tven og banke de så J****** med en stol og en hammer! Jeg HATER når folk flyr på de folka jeg synes er litt kule.. Men det er morsomt når f.eks John Cena tar hele "regjeringa" til JBL, eller når Batista tok "BatistaBomb" på Thriple H Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er en svær såpeserie hele greia, blir nesten sånn, men kan være ganske morsomt det også.Vegard: ikke gjør narr av Rey. En liten gutt? Han er 30 år. Forresten, debutantene MNM er nye Tag Team Champion, de slo Eddie og Rey på torsdag. Veldig synd, de juksa faktisk også, typisk. Er det ikke sånn at alle jukser egentlig? Selv Eddie og Rey juksa da de vant Tag Team mot Bashams. Men det var nok fordi Bashams hadde slått dem bort fra nedtelling mange ganger da Dumt når Ric Flair står og ser på The Games kamper. Han jukser alltid. Morsomt å se på han når dommern sender han ut da! Blir jo rødere enn nesa til Carl I. Hagen! :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hehe, ja. han bruker alltid dress jakka til å kvele motstanderne til triple h sleip jævel Er déééét Rey uten maske?Han er jo bare en liten guttunge! ja han sr sånn ut. han er jo på høyde med en 12åring også så, det matcher bra :!: eller når Batista tok "BatistaBomb" på Thriple H ja, det var tøft! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, xerminx, MNM er noen jævler, håper de mister tittelen snart. Det er vel pc-skjermen du har lyst til å hoppe inn i? Ikke tv-skjermen siden du så det på pc-en. Dumt når Ric Flair står og ser på The Games kamper. Når HHH møter Batista gjør det jo ingenting, da kan ikke Ric Flair gjøre noe som helst. Triple H - Batista, 1. mai, Backlash. Det blir heftig, men tenk hvis Triple H skulle vinne. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Triple H - Batista, 1. mai, Backlash. Det blir heftig, men tenk hvis Triple H skulle vinne. Hadde ikke forundra meg. Om Batista hade terga han skikkelig før kamp, så. Han kan få til mye rart. Men på en annen side så er det jo ikke alltid at spillerne får det som de vil. Kanskje Teddy vil at Batista skal vinne og bli skikkelig populær før han blir slått av HHH. Kan tenke meg at mange vil se på returkampen da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) hehe, ja. personlig trur jeg at hhh tar tilbake tittelen under backlash! gleder meg så grusomt til å se den matchen! edit: Når HHH møter Batista gjør det jo ingenting, da kan ikke Ric Flair gjøre noe som helst haha, nei lille gamle ric flair vs gedigene batista. hadde vært en morsom kamp det Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) haha, nei lille gamle ric flair vs gedigene batista. hadde vært en morsom kamp det Det er ikke så lenge siden, Batista var så overlegen at det var kjedelig. Tenkte på f.eks under WrestleMania, Ric Flair prøvde å hjelpe HHH flere ganger, men han var ikke til nytte i det hele tatt. Edit: leif. Endret 24. april 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå