smeboe Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har tenkt å få liv i min gamle Siemens C35, men det virker som om laderen er ødelagt. Noen som vet om steder der de selger slike antikvariske ladere? (du kan jo selvsagt spørre hvorfor jeg vil ha liv i den, svaret er at jeg vil ha en skikkelig "god gammel en" jeg kan vise fram til barnebarna mine om 60 år , og gamle mobiler er jo ikke så ille) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) ¤¤Sensur¤¤ **Kjøp og salg på forumet er ikke tillatt på forumet, vennligst les retningslinjenen** Endret 10. april 2005 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du spør etter en forhandler, dermed blir denne feilpostet, jeg flytter den jeg Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Både Siemens originale ladere og andre uoriginale burde være lett å finne over hele Norge. Er rart om ikke alle mobilforhandlere har dette i sitt sortiment. Denne selger nemlig meget bra fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå