Ravn Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hva er best å fjerne goop med? Har brukt Lynol lakktynner fra Jotun. Er Isopropanol bedre? Skal fjerne goop fra CPU, chipset og GPU. Takker for alle svar EDIT: Leif says hi Endret 10. april 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
underground Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg bruker isopropanol. (Sprayboks fra biltema) til og fjerne goop med. Funker fint det ja. skulle tro lynol funker bra også. Eneste jeg har brukt det til er og rense før jeg skulle tette ett hull i en båt. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det beste å få kjøpt er nok denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AKTC1 fra microplex som er beregnet for goop. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det beste å få kjøpt er nok denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AKTC1 fra microplex som er beregnet for goop. Hehe, det der er i mine øyne et kroneksempel på et produkt som skaper sitt eget marked. Folk har i hvert fall frem til nå klart å få av goopen med Isopropanol, elektro-rens og Aceton uten nevneverdige problem, selv om sistnevnte visstnok ikke anbefales pga. etsende egenskaper. Tipper Microplex har 300% fortjeneste på denne i forhold til innkjøpspris. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Så isopropanol er en sikker vinner? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du kan vel si det slik, her er ett lignende produkt som linket til over... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Isopropanol + Tork(Polértork) = Begge ting fikk jeg kjøpt på Bygg og Bo, og det papiret loer ikke. Funker helt knall og er vel det som er anbefalt Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Bruker pusseklut for briller, funker som en drøm til å tørke med. EDIT: Seff et ny pusseklut som klippes i biter. Endret 12. april 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) eller en flaske med kondensfjerner (koster svært lite på bensinstasjon).. som stort sett kun inneholder isopropanol + q-tips - da har du en effektiv og billig måte å fjerne goop på, svært rent og effektivt. Endret 12. april 2005 av Goebbels Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 La oss gjøre dette til nok en diskusjon om hva som er best å fjerne goop'en med Sikker på at rødsprit ikke etterlater seg rester??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå