Ultra_Fisk Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Tenkte og kjøpe meg nytt lydkort...Så da på Creative Soundblaster Audigy Player, og lurte på om dette ville fungere på et msi kt7266 pro2 ru hovedkort i winXP...Mente og huske at det var noe kødd med Xp og audigy, men det var kanskje bare sprøyt... Så forresten på denne pakken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Vet noen om den er bra?? M.v.h. Emil Steinsvoll Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg har win xp og det samme lydkortet som du har tenkt å kjøpe. jeg har ikke hatt noe problemer med det. jeg lurte også på en liten ting.... jeg har det samme skjermkortet som deg men det klikker etter få minutter når det er varmt ute. har du hatt noen lignende problemer? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Eneste jeg ikke liker med Audigy er at Creative er helt elendige på driveroppdateringer. Lurer på om jeg skal kjøpe et annet merke enn creative neste gang. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 21:55, SBoarder skrev:Jeg har win xp og det samme lydkortet som du har tenkt å kjøpe. jeg har ikke hatt noe problemer med det.jeg lurte også på en liten ting....jeg har det samme skjermkortet som deg men det klikker etter få minutter når det er varmt ute.har du hatt noen lignende problemer? Nei, har ikke merket noe til det, sitter ofte og spiller når det er varmt men det skjer ingenting. Har det alt i et Chieftec dx-01b-d med en kabinett-vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå