rubjell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har en HP DV 1190 Bærbar pc som plutselig ikke ville lade mer, nå vil ikke laderen fungere lenger, hva er sjansen for at det er laderen som er ødelagt og ikke pcen (der innstikket til laderen er) pcen fungerer helt normalt, men den vil bare ikke ta til seg strøm, eller laderen vil ikke gi strøm, er det noen enkel måte å finne det ut på? jeg skulle gjerne vist det før jeg går i butikken og reklamerer pcen er 3 uker gammel og jeg har behandlet den pent det som skjedde var at jeg satte i laderen, ladelyset var på en liten stund, før det slukket, verken batteriet eller laderen blir varmt når lader står i jeg har vel rett på ny lader umiddelbart regner jeg med Takk for all hjelp Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tror laderen pleier å ligge i emulatoren som følger med ledningen. Spørsmålet er om det er emulatoren som er ødelagt eller om det er batterien som tar i mot strømmen. Dette bør du ta kontakt med leverandøren for å finne ut. Synd nå slikt skjer, men tror det er greit å ordne, enten du må bytte emulator eller batteri er dette en garantisak. RTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå