hereng Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Jeg lurer på om det er mulig og endre det navnet som står når man tar egenskaper på min datamskin. f.eks. det står knut hansen og du vil endre det til noe annet. Håper på svar! //Petter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Edit: misforsto spørsmålet. Endret 11. april 2005 av hårek Lenke til kommentar
tukols Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis det er selve computernavnet du vel lave om på, så er det ikke noe problem. Du velger fanebladet computernavn, og velger skift knappen ut for Nytt computernavn eller arbeidsgruppe. Er det derimot "gitt i licens til" navnet du vil skifte, så er jeg blank. Vet ikke om det kan la seg gjøre på andre måter enn nyinstallation. Hilsen tukols Lenke til kommentar
S-i-r Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 bruk programmet tweak-ui eller tweak-xp. der kan du endre slikt Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Eventuelt, gjør det enklest mulig - i registeret. Start -> Kjør -> Regedit -> HKEY_LOKAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> Windows -> CurrentVersion -> Installer -> UserData -> S-1-5-18 -> Products -> 0B6E4960D2736A44BA67084BB479D145 -> InstallProperties -> RegOwner ...hvor du kan endre navn og selskap på Windows-lisensinformasjonen uten å måtte installere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå